Planerar

Dålig, jag vet...
Har fullt upp nu tycker jag.. Hinner knappt med mig själv just för tillfället.. Alice är sjukt sällskapssjuk och hon är över allt och ingenstans.. Ellioth oxå.. 
Har mycket kvar att fixa innan bröllopet och de börjar dra ihop sig.. Bara 1½ månad kvar.. Fattas fortfarande en del grejer.. Allt bara krånglar å sånt.. Inget blir som jag vill.. Men jag vill tacka min älskade stora syster som vill ta den klänningen jag gav henne.. De är starkt av henne.. Hon HATAR HATAR HATAR rosa och HATAR klännignar men för min skull gör hon detta och de gör mig jätte glad.. Alla mina tärnor kommer att bli fina.. :) Har ju tre stycken.. :) 
Men ja hoppas på att hinna klart allt.. Måste packa inför semestern oxå.. Åker samma dag som bröllopet så de är fullt ös.. Packa till alla barn som ska till respektive barnvakt och till oss själva.. Mitt stora problem är ju SKORNA.. Hahaha.. Ni som känner mig vet va ja snackar om.. Iallafall mamma ;) Man måste ha rätt färg på skorna till rätt kläder osv ;) Hehe.. 


Som nui vet så säljer jag ju tupperware och har faktiskt rätt mycket just nu.. men är ni intresserade av att ha ett party hemma så hör av dig :)

Imon ska jag åka tillbaka till sömmerskan som håller på med min bröllopsklänning.. Den va helt fuckat sydd så hon ska fixa detta och jag litar på henne men samtidigt är jag sjukt rädd att den inte blir som jag vill ha den.. :( Ångrar lite att jag tog utan axelband.. Men mina stora tuttar så hade de vart bättre med typ halterneck eller nått.. Men men.. gjort är gjort och ja har en fin klänning men vill bara att den ska sitta perfekt.. Så vi får se hur de blir.. 

Nej nu blir de film å sen sängen.. 


Kommentarer
Postat av: Maya

men...är ni inte redan gifta????:)

2010-09-06 @ 16:16:38
Postat av: Madeleine

Hej! Superfin blogg! Jo, jag undrar en sak och jag hoppas att du kan hjälpa mig! Det är så att jag läser Psykologi A på gymnasiet och vi har fått i uppgift att ta reda på vad ett barn i åldern 3-5 leker (vi jobbar just nu om en människas olika stadier). Men jag kommer inte alls på vad de kan leka, och jag tänkte att du som har barn kanske kan hjälp mig? Vore grymt snällt! tack! // Madeleine

2010-09-06 @ 19:48:18
URL: http://chocolatechic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback