Jo..

Vi är redan gifta.. Får den frågan hela tiden.. Vi gift oss borgligt förra året men jag va höggravid och vi hade bara våra föräldrar där.. Så vi kände att vi ville ha ett riktigt bröllop.. De har alltid vart min dröm att gifta mig i en fin klänning osv, och nu får jag de.. :) Dock är de klakomål över allt och budgeten blir överstigen hela tiden.. Men men..

Nu är de mesta klart tror ja.. Tärnklänningarna kommer snart hoppas jag.. Flickornas klänningar kommer oxå snart hoppas jag, sen bastes skor fattas.. Sen inget så där tror jag.. Lite små saker bara.. :) Härligt.
På fredag ska jag till frissan och kolla olika frisyrer/hårfärg osv till bröllopet.. Nice.. Minette ska följa med mig som smakråd.. :) Alltid bra att ha nån mer.. Man gör inte alltid så smarta val själv så bättre att va två :)

Denna veckan har jag haft ett "liv".. Hehe.. Min underbara man har haft barnen medans jag stog på bo mässa i helsingborg och sålde tupperware och i söndags va jag på barnklädesparty, men då hade ja med min den lilla dockan. Sen igår va jag på famillia och ragga kunder till tupperware och sen möte på lagret.. :) De är inte bara de här vanliga, lämna på dagis, städa, tvätta, hämta på dagis, ge frukt, ut å lek, in och göra mat, tv, lägga barn, sätta sig själv framför tv osv.. Haha.. Utan ja har kommit ut lite och jag trivs med mitt "jobb".. Men ja trivs ju naturligtvis hemma oxå men skönt att komma bort lite.. :)

Nej nu ska ja ta tvätten, har två tvättar kvar sen lugnt.. GÖTT...


Kommentarer
Postat av: Madeleine

Svar: Tack snälla! Det var guld värt :)



Ha en bra kväll!

2010-09-07 @ 22:40:53
URL: http://chocolatehic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback