:)

Fasen va dålig man blir på detta.. Borde ha tid varje förmiddag igentligen.. Får nog bli ändring.. (fast de säger jag varje gång.. :P ) Haha..
Nu närmar sig bröllopet och de mesta är klart.. :) Lite små fix kvar och älsklingens skor.. :) Sen så..
Jag har även fått jobb.. På måndag och tisdagar kommer jag att jobba på tupperwears lager... :) Min chef ringde och fråga om jag kunde tänka mig det och såklart att jag kan.. Pengar behöver man.. Min f-penning är ju slut så jag tar allt jag kan få.. Så om någon har mer jobb till mig så hör av er.. :)
Ungarna fick lite nya kläder idag, nu fattas bara vinterkläderna.. Fan va dyrt allt ska va nu för tiden.. Helt sjukt ju.. :O
På söndag kommer våran barnvakt hit som har erbjudit sig att passa Ellioth och Alice under den tiden vi är på semester.. Jätte snällt av henne.. Fanny heter hon.. :) Trodde inte såna människor fanns.. hehe.. Så vi tackar henne så mycket för utan henne hade vi fått ställa in vår resa pga personliga själv inom familjen.. Inget allvarligt!
Annars, jo jag har gaddat mig.. HELA ryggen nästan.. Den är inte klar än men den blri klar innan bröllopet hoppas jag.. :P
Alice har tagit ca 5 steg som mest.. Mammas hjärta.. Duktig hon är.. Och hon börjar vägra vällingen lite.. Vill hellre ha riktigt mat.. De får hon så gärna eftersom att hon snart börjar på dagis så får hon ju lära sig.. :)
Nej nu drar ja..
Älskar min underbara man och våra barn..

Kommentarer
Postat av: veronica

Kul att du uppdaterar lite iaf :) Du måste bara lägga upp lite bilder på dina söta barn! De måste ju vara jättestora nu :) Speciellt Alice, henne har vi inte sett bilder på sen hon var liten ju.

Lycka till med bröllopet!

Kramar

Jo en sak till, jag läste din systers blogg innan men tappade bort den, såg att hon har lösen nu. Kan inte du skriva hennes mail så jag kan fråga henne om lösen. Vore jättesnällt!

2010-09-24 @ 22:17:26
Postat av: veronica

Hej igen, såg nu att din systers blogg var upplåst :) kram

2010-09-24 @ 22:32:22
Postat av: Anonym

Jag måste fråga, har jag missuppfattat det hela eller har Alice hittills enbart fått välling? Om man läser texten så tolkar man det (alla fall jag) som att hon inte alls är van vid vanlig mat.

2010-10-03 @ 22:40:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback