Skolan?!

Jaha.. Då börjar man skolan igen den 7 januari efter många.. Känns iallafall som om det va många årsen jag gick i 9an.. Jag kommer att läsa till barnmorska.. Men först får jag ju läsa gymnasiet. Vår terminen kommer jag läsa upp grundskolan åk 7-9. :O Jag vet, illa.. Men jag brydde mig inte ett skit om skolan tyvärr.. Det får jag leva med nu istället.. Jag hade godkänt i de mesta men jag hade inte betyg i vissa ämnen som samhällskunskap och naturkunskap och nått mer.. Så ja.. Sen till hösten läser jag omvårdnad på komvux som gymnasie.. Omvårdnad läser jag 1,5 år sen 1 år med karaktärsämnen eller va de heter.. Sen 4,5 år som sjuksköterska, jobba mellan 1 år och sen 1 år till bm.. :) Jag vet, de är sjukt länge men jag måste ge mig fan på att jag ska klara de denna gången.. För jag vill så gärna detta.. Så jag hoppas att jag får stöd och hjälp igenom skolgången.. Problemet är ju att jag inte fyllt 25 år så jag får sjukt lite i bidrag så om månaderna går runt, de får vi se.. Kommer bli tight iallafall.. Kommer även att sälja den ena bilen så om någon är intresserad av en halvsleten golf 4a så säg till.. BILLIGT...

Kommentarer
Postat av: Åsa

Bra du tar tag i det, Go Girl ;)

2010-11-29 @ 13:25:30
URL: http://atmz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback