Kalas

Jaha då börjar man bli gammal.. Fyller hela 22 år på måndag :) Jävlar va tiden går fort asså.. :P
Idag har vi haft lite kalas med familjen Wesèn och jag fick pengar så ja kan köpa nya skor.. Men räcker dock till mer än så, så jag vet inte om de blir ny jacka eller frissan.. Hmmm.. Eller nya brallor kan man ju behöva.. Eller kläder överhuvudtaget.. Ja vi får se..

Imon blir det kalas med familjen Kvarforth, Inlund, Modin.. :) Fast de är ju bara två i min familj som heter Modin nu för tiden.. Haha.. Alla andra byter ju till höger å vänster ;) Även Alice ska firas.. Lite sent men eftersom att vi va iväg när hon fyllde år så blir det nu.. Men de blir ju mest för henne :)

Jaha, annars händer de inte mycket.. Ellioth är extrem nu. Jag orkar snart inte mer.. Han är skit jobbig.. Jäkla unge.. Bara slåss å skriker å gapar.. Å lyssnar inte för 5 öre.. Han driver mig till vansinne..

Folk vill ha bilder på barnen så jag får väl fixa de.. :)
Mammas tjockis


orkar inte lägag upp fler idag.. kommer mer snart..

Kommentarer
Postat av: Åsa

Som dom växer allihopa!!!!!!

2010-11-23 @ 12:39:59
URL: http://atmz.blogg.se/
Postat av: Annie (tidigare skrea Annie, nu halmstad)

Alltid kul att läsa hur det är med er. Så stora barnen har blivit, tiden går fort. Beundrar dig för att du tar upp skolan och hittat något du verkligen vill göra.. Vet själv inte vad jag vill göra ännu, men men trivs på mitt nuvarande jobb så det får vara det än så länge :) Ha det underbart!

2010-11-29 @ 21:21:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback