jul

Nu drar det ihop sig till jul.. Så mysigt.. Älskar julafton, dock kommer inte Saga och Anton att vara med i år :( Men men.. Dom är ju med på nyår istället :)


Nu är de ju lite lång planering redan nu men de måste snart bokas.. Vi hade ju tänkt att ta med dom två stora barnen på semester nästa år å dom mindre året därpå.. Just för att alla är så nära i åldrarna å för att barnen ska få ha roligt så är de lättast att ta två i taget när dom är så små. Så vi hade först tänkt att åka till egypten men sen tänkte vi om lite.. Vår kryssning vi var på va skit nice.. Å allt va ju gratis osv.. Fullt med barn aktiviteter, barnklubbar (dagis liknande) fullt med barnpoolar m.m. Så vi tror att barnen får åka på en sådan resa men inte lika dan då vi kollat på lite andra stopp.. Åker isåfall ifrån texas i usa istället för miami. Tror dom hade älskat det. Bada hela dagarna, äta hur mycket gratis glass dom vill, fullt med mat att välja mellan.. Dom har ALLT.. Så de blir de nog.. :) Sen är flygresan kortare oxå.. Istället för nästa 10 timmar som vi flög så tar de ca 7 :) Hehe.. Men men.. Vi får se.. Kommer att boka i feb isåfall men åker inte förens november så de är ett helt år tyvärr..

Å mer i veckan.. Ska hem till Jessica och hämta lite saker som vi fick av henne.. Dock får man ju lägga till en liten slant, hatar att bara ta saker så där.. För er som inte vet så va Jessica en av mina bästa vänner.. Flyttade till höör till mitt hjärta, ner till ingenting om man säger så, missförstå mig inte.. Men jag hade ingenting mer än Baste.. Flytta ifrån familj å vänner.. Men så träffade jag Jessica genom internet å började umgås för hon hade en pojk som va lika gammal som Saga och så väntade hon barn precis som jag gjorde när vi började träffas. Hon ställde upp med allt å vi umgicks flera gånger i veckan men sen helt plötsligt så försvann vänskapen.. Vet inte vad som hände och vet nog fortfarande inte så det ska bli roligt att träffa henne igen..

Nej nu får jag nog försöka sova lite.. Klockan är ju för fan halv 3 snart.. :O Oj oj.. Natti..
Älskar mina underbara barn och min fantastiskt fina man.. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback