Glömde

Glömde nämna de viktigaste i bloggen ju..

Dagen innan bröllopet så fick vi hjälp att duka å fixa å dona av Malin och Kenny å lilla Milly.. Ett jätte tack för de, dessutom hämtade dom tårtan å sånt.. :) Super gulliga är ni..

Å på dagen så fick vi så otroligt mycket hjälp av Minette.. Patrik va ju sjuk :( Hon fixa å greja å sånt hela tiden å dessutom tog hon hem alla våra saker plus att hon körde oss till lund.. Ett jätte tack till dig med min underbara vän..

Sen naturligtvis så tänkte jag inte på de när jag skrev detta men min syster sprang ju faktiskt oxå. Hon hällde upp kaffe till alla osv.. Fixa å dona.. :)

Okej Malin, glömde ju de oxå.. Haha.. Alla hjälpte till super mycket på bröllopet.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback