Längesen

Händer en del..
Sommarn är äntligen här hoppas jag.. :) Vart varmt nu i några dagar så ja fick lite brått att köpa kläder till ungarna.. Ellioth fick en hel del när han fyllde år men Anton hade inget så de va iväg å köpa sandaler, shorts och linnen :D Så nu är de Saga och Alice kvar.. Alice behöver inte så mycket men Saga får väl ha lite hon med :D
Vart på möte förra veckan på dagis med Saga.. Å hon kommer att flyttas över till dom stora barnen till hösten.. Så roligt för henne.. Hon leker alltid med dom ute och hon är för "stor" för dom på hennes avdelning.. Enligt deras tabell på dagis låg hon på åldern 5-6 år :D Mammas duktiga tös :)
Å Ellioth växer på.. Igår fick han någon konstig feber så vi fick ringa sjukvårdsupplyssningen som sedan skickade en ambulans :O Helt nojjig blir man ju.. Han hade 41,5 i feber så ja fick panik.. In på akuten å fick mer febernedsättande å vips va pigg han va.. Sen i natt skrek han igen å då hade febern gått upp igen å ja gav han ipren å idag har han inte haft nån feber alls.. :S Skumt.. Dom vet inte alls va de kom ifrån heller..
Snart fyller min lilla flicka 4 år.. Fan va tiden går fort asså.. Shit.. Snart dags för skolan ju ;)
Alice sitter nästan själv.. Å med Anton händer de inte så jätte mycket.. Han är fortfarande i den åldern där de inte händer så mycket..
Nej nu ska ja väcka Alice som sovit LÄNGE..
Älskar familjen!

Kommentarer
Postat av: Tova

Vad roligt, jag råkade hamna här när jag sökte efter mammabloggar, och ser att du också har en son som heter Ellioth (fast min stavar det Elliot ;))

Och jag är också 21! fast är bara mamma till en, hihi.

Kram

2010-05-22 @ 12:42:29
URL: http://trasslet.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback