Sjuka..

Jaha.. Alla är sjuka.. :(

Älskling ligger i jätte hög feber å spyr å har sig.. Å nu har Ellioth och Alice oxå börjat.. Jag va i falkenberg innan idag och hämtade Saga och firade Maja lite för hon fyller ju 1 år på tisdag.. Stora tjejen :)
Iallafall så började de med att Alice började skita som en galning så ja bytte/byter blöja en gång i halvtimmen typ.. Sen började Ellioth så han sket ner byxor å hela skiten på kalaset.. Asså va fan.. Ja har sprungit å sprungit hela dagen eftersom att ingen annan vill hjälpa mig och Baste kunde ju inte följa med idag eftersom att han va jätte dålig.. Å efter att vi kommit hem så låg älskling på soffan å va verkligen jätte dålig.. Han bara ligger här, usch.. Å Ellioth fick ja i sängen efter 3 bajsblöjor, tror inte de fanns nått kvar i hans kropp.. Han har ju inte ätit idag heller.. Alice somnade av sina nästan 39 graders feber och Saga ligger där uppe å skriker.. Å ja orkar inte mer just nu.. Måste få sitta ner lite nu.. Å fy fan.. Kan tänka mig att natten blir jobbig så ja hade tänkt att lägga mig om ett litet tag bara..

Lägger in några bilder sen..


Kommentarer
Postat av: Åsa

Usch så jobbigt när alla är sjuka, jobbigt att Baste är så sjuk med och inte kan hjälpa till, hoppas bara inte du får det me!!

2010-03-15 @ 09:03:14
URL: http://atmz.blogg.se/
Postat av: terese

stackars gumman...:-( Lämna ungarna hemma sen när maken e frisk å kom hem till mej så får vi slappa på soffan å hitta på nåt skoj!

puss&kram

2010-03-15 @ 10:24:58
Postat av: Cassie



Hoppas du inte tog illa vid dig gumman :)

saknar dig jättemycket du vet jag tar mig gärna till dig men det får bli på en helg liksom i såfall :) nu har de ju gått 5 månader sen sist :( jo kan tänka mig att det blir mycket jobb med 4 st jag har ju bara 1 att tänka på :)



aww dom ligger ganska nära varandra i vikt hihi :)

Joey växer bara på längden han har inte blivit så knubbig än och de gör att han fortfarande inte riktigt kan hålla upp huvudet för länge :(

Men Alice ser dö söt ut =)=)



Kramar

2010-03-17 @ 08:12:15
URL: http://mamiichau.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback