Resa..

Shit här va de längesen ja skrev.. Vet inte vart ja ska börja riktigt...

Kan ju börja med att resan är helt klar nu.. Kommer inte att säga när vi åker riktigt än.. Men de är ett tag kvar.. :)


Ungarna har nu börjat gå länge på dagis.. Istället för 3tim varje dag så går dom istället 5 tim 5 dagar i veckan.. Blev lättast för mig på de viset.. För jag är så sjukt stressad hela tiden.. Laga lunch de är lixom inte ens att tänka på när alla barnen är hemma.. Men nu har det löst sig, dom får mat på dagis å så.. Å man märker ganska stor skillnad på Ellioth redan.. Han är på bättre humör när han kommer hem eftersom att han sovit och sånt.. :) Hoppas att det håller i sig så här.. Dock har jag mycket kvar med Ellioth att lösa men vi ska snart få prata med en pedagog å sånt som ska hjälpa mig med lite olika tips osv..

Alice är redan 4 månader nu och hon ska döpas på lördag.. Dock har de blivit lite ändringar som måste fixas omgående men de löser väl sig.. Minette va här i måndags och hjälpte mig att baka bullar till dopet.. :) Hon kommer även hit på lördag och hjälper mig lite innan allt folk kommer..

Just nu är alla sjuka känns de som.. Började med att Saga blev sjuk sen Anton å sen Baste.. Å Ellioth blev inte så jätte sjuk mest snuva och Alice har blivit sjuk nu.. Ska till läkaren med henne idag och se va de kan vara för nått.. För hon verkar vara väldigt besvärad av det.. :( Min systerdotter har RSvirus så ja hoppas inte att Alice blivit smittad av detta.. :(

Jaha va händer annars då? Har säkert hänt massor.. Öhm.. A ja vet i fan.. Men ja skriver väl senare antar jag..


Kommentarer
Postat av: Tatuerare

Skaffa en profil på gaddad.se om du inte redan har det! Du har ju en del...ska du på svenska tatueringsmässan i slutet på april??

2010-03-06 @ 01:08:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback