dop

Nej ja måste skärpa mig med skrivandet..

I lördags så döpte vi vår älskade lilla dotter.. Hon skrek hela tiden.. Haha.. Från de att vi börjad till de va slut så ingen hörde va prästen sa.. :P Tackar för alla fina presenter.. Och får tacka Minette extra mycket för all hjälp innan dopet.. :) "festen" va lyckad.. Alla va nöjda å glada förutom på slutet då alla ungar va trötta..

Igår kom Anton hit igen och stannar hela veckan ut.. Idag va vi nere på öppna förskolan, Anton tycker de är roligt att leka med alla bilar å sånt.. Dock gillar han inte att leka så mycket med andra barn han inte känner.. Men de går bra ändå.. Han håller sig intill mig ;) Hehehe.. Sen va vi hos läkaren med Alice för hon har sån hosta.. Fick bricanyl utskrivet.. Så hoppas att hon ska bli bättre snart.. Å dessutom hade hon nästan 39 graders feber... :( Lilla barn..

Ikväll blir det body pumo med Minette.. Vi ska börja träna både måndag och torsdag nu.. Innan va de bara torsdag men nu jäklar.. Haha.

Imon så ska jag å Anton iväg snabbt på förmiddagen och köpa en present till systeryster som fyller 17 år på onsdag.. Men vi ska upp imon för att vi ska lämna Saga.. Så vi passar på att fira Eve då.. :)

Sen blir de ganska lugnt resten av veckan tror ja.. Söndag ska vi upp till falkenberg igen å hämta Saga och på kalas hos lilla Maja som fyller 1 år.. Fan va tiden går fort asså.. Herregud.. Maja är min lilla systerdotter..

Nej nu blir de till att steka pannkakor till ikväll.. Älskling kan ju inte göra de så ja får göra de så han kan ge ungarna de när jag är på träning.. haha. Eller Crepes ska vi göra men han kan inte själva stekandet.. Hahha..

Älskar min underbara man över allt annat.. Är super lycklig med honom.. <3

Emma Alice Sofia Wesèn
Sen har vi Föräldrarna Wesèn oxå så klart :)
Sen fadder Sofia Inlund (min syster)
Fadder Julia (Bastes syster)
Prällen
och lilla Saga :)


Kommentarer
Postat av: Tatuerare

Tråkigt att du valde att inte ta med min kommentar...aja, skulle hälsa från grabbarna på flashback i alla fall! Ha det bra

2010-03-09 @ 01:15:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback