Sommar

Äntligen är värmen här.. Nu när man inte har vant sig än så är de sjukt varmt.. Men ja hoppas att de blir varmare längre in på sommarn.. :) 
Igår va vi ute precis hela dagen å de fick ja ju sota för.. Bränt mig på hela överkroppen.. Haha.. Så går de när man inte tänker sig för..

 
Vi har köpt en ny stol till Alice.. En britax Multi tech.. Fått bäst i test både 2009 och 2010.. :) Dom reade ut dom i malmö så vi körde dit å köpte än.. Hon trivs jätte bra i den.. Så nu har vi ett babyskydd till salu.. Emmaljunga 2009 med färgen happy sheep.. Bara hör av er.. :) 

Öhm annars finns de inte så mycket att säga faktiskt.. Hmm.. På midsommar blir de till att åka till höör på förmiddagen/dagen och umgås med domunderbara tvillingarna Sandra och Susann <3 Å för er som inte vet så är de Ellioths "extra" mammor :D Hehe.. Dom har ställt upp mycket för mig och Ellioth sen han föddes.. Så vi ska gå på djurparken å lite sånt.. Sen på kvällen kommer Minette och Patrik på lite grillning.. :) Nice.. 

Nähä om man skulle ta å köra till dagis snart?? 

Tack å hej för mig.. 
Älskar min familj..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback