Kalas

Jaha.. Sagas 4 års kontroll gick bra.. Hon vägde hela 14600g och va 101 cm långt :) Stora tjejen.. Minns när hon va en liten bebis.. Herregud va tiden går fort.. De är nästan skrämmande.. :P Hehe.. På onsdag fyller hon hela 4 år.. Mammas prinsessa.. 

Sen fyller min underbara lilla systerson 1 år på onsdag oxå.. Men han är fortfarande en liten skit :) 
Så på onsdag blir det kalas hemma hos mamma för Saga och Memphis.. :)

Ellioth har troligtvis fått ep.. Dom ringde från dagis förra veckan och sa att ja va tvungen att skynda mig för Ellioth va helt konstig.. Han va helt apatiskt så ja körde ner han till vc och där skicka dom mig vidare till barnakuten i helsingborg.. Där dom tror att han hade fått ett ep anfall.. Så om ca 2 veckor ska vi till helsingborg för att göra skallröntgen å ett sånt annat test med elektroder å sånt.. usch, stackars lilla barn.. Hoppas att han slipper detta.. 

Alice kryper lite smått.. Eller hon ålar sig fram.. :) Så hon kommer dit hon vill ibland :D Hehe.. Men nu tycker hon att de är roligt att vara på golvet iallafall.. :P Imon ska hon vägas å mätas.. Hon har växt skit mycket.. Väger över 8 kg.. Haha.. :D 

Nej nu ska ja göra annat.. Pojkarna är ute å leker i trädgården.. 

Kommentarer
Postat av: anna

hur var det? är Alice döv?

2010-06-14 @ 19:18:33
Postat av: hanna

usch stackars pojk :( Hoppas att han mår bättre nu.

2010-06-14 @ 19:42:43
Postat av: Maja

Hur går det min din dotters hörsel?!kan hon höra eller vad tror ni?!

2010-06-18 @ 23:24:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback