Wii

Idag har jag vart på BVC och vägt vår lilla docka.. Hon är två månader och väger nu 4745g och 53cm :) Hade lite problem med Ellioth där för han rymde.. :O Han hade tagit stolen och satt den vid dörren så han skulle nå upp till dom där knapparna som man öppnar dörren med.. Å ja letade efter honom men hittade inte honom så efter en stund kom de in en sköterska med honom i famnen, hon hade hittat honom där ute :O Jävla unge.. Ja blev ju livrädd att någon hade tagit honom.. Usch!!
Sen åkte ja å älskling till lödde för å hämta min tele som ja lämnat in IGEN, men ja fick en ny.. Men den hade utgått så jag fick väja en ny så det blev en HTC Hero.. :) Tydligen världens bästa tele på marknaden just nu.. :P GÖTT!!
Sen kom Sandra och Susann å dom hade med sig min lilla Saga oxå.. :) Har glömt att skriva att hon inte har napp längre och ingen blöja på natten.. Herregud, mammas stora flicka.. Sen på kvällen blev det pizza å wii å vin.. Gott som fasen.. Händer inte allt för ofta få ja ju säga.. Hehe.. Men de va trevligt sällskap..
Nej nu blir det sängen, är så sjukt trött.. Å lite onykter..
Älskar min underbara man!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback