Vilken fredag!

Jaha igår va en händelserik dag..

Fick hem min nya tele igår, en HTC Hero.. Men jävlar va avanserad den va då.. Älskling har fick hjälpa mig när barnen hade lagt sig för ja fattar verkligen inte ett skit.. Den är ju så sjukt avanserad.. De ja kan nu är typ å skicka sms, fast de är väl knappt.. Ringa går väl ;) Hahah.. Kameran sög dock, han sa till mig att den skulle va bra men ICKE.. FInns varken lampa eller blixt så man måste ha jävligt bra ljus om man ska se nått.. Men men, telen är ju hypad iallafall ;) Hahahah..

Sen satt vi å kollade på lets dance och käka godis så hörde vi en jävla smäll, jag flög typ upp i taket å tänkte va fan gjorde ungarna nu då.. ( dom låg å sov ) så titta ja ut då hade en jävla fylle kärring kört upp på våran mur.. Hahah.. Dessutom försökte hon köra där ifrån, hon insåg inte att den hängde i luften lixom.. Så vi fick ringa farbror blå så dom fick komma.. Sen fick älskling å grannen springa efter henne för hon smet ju.. Så grannen sög tag i henne å skicka ner henne i backen.. Hahahhaha.. ( Våran granne är mini ) Baste pratade ju med polisen i telen så han kunde inte få tag i henne.. Men iallafall så kom det 3 stycken brandbilar, två ambulanser och pressen från 3 olika. Sen kom de ju massa grannar å sånt.. Herregud.. Men ungarna sov så gott iallafall.. De va bara Alice som fick följa med ut.. :) Men de va ju intressant :D 

Idag blir det shopping och bowling med Julia inne på entre i malmö :) Ska bli roligt.. Å ja ska gå utan barn så det blir lugnt å skönt för min del.. Men skumt att inte köra barnvagn får ja ju säga.. De händer bara några enstaka gånger när jag åker till ica å handlar snabbt.. :P Hehe.. 

Men men. Nu ska jag gå fixa mig å sånt.. 

Bilen som satt på våran mur..
 


Kommentarer
Postat av: En tjock katt i en smal värld

Men shit, vilken galen kvinna! XD

2010-01-17 @ 17:23:01
URL: http://tjockkatt.webblogg.setj

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback