Städa

Jaha, ja skippar bowlingen iallafall.. Va där igår kl 6 som jag skulle men hörde massa skitsnack om mig så jag åkte hem och mailade hon som håller i det och hon blev rasande.. Så dom kommer nog få höra de där sen..

Ungarna har vart på dagis nu 3 dagar.. Och de går super bra dock tycker jag att de är för lite tid med 3 timmar.. Inskolningen skulle ta två veckor men Ellioth är redan själv, han bryr sig inte riktigt, han älskar att leka med dom andra barnen.. :) Å Saga vill inte riktigt va själv än.. Hon blev lite ledsen när ja gick idag men de tog max 2 min så va hon glad igen så hon klarar sig hon oxå.. :) Fick ju kassa tider men jag ska se om ja kan få utöka tiden.. Ska ringa till komunen och sen ska jag ta kontakt med Familje Center, behöver hjälp med Ellioth.. Han är så krävande så jag vet inte riktigt hur jag ska hantera honom så dom kommer troligtvis att hjälpa mig att utöka dagis tiden.. Dom ska kolla lite varför Ellioth är så som han är mot mig.. Hoppas att jag ska få ett slut på detta.. Misstolka mig inte i detta, jag har inga problem med att ta hand om mina barn men Ellioth är väldigt jobbig och krävande, han lyssnar inte på mig för 5 öre.. Allt som ska göras med honom blir det bara bråk av och jag tycker det är så tråkigt.. Och riktigt jobbigt för han är så tung så jag kan inte alltid hålla i honom.. :( Men som sagt, hoppas på att få lite hjälp med detta!

Imon ska jag till läkaren med Alice för att kolla hennes mage.. Hon spyr ju som satan men går ändå upp i vikt.. Mer än förra gången men den ska ändå kollas upp.. Så får vi se va som händer.. Dessutom va hon helt blå igår när jag tog upp henne så dom ska kolla de oxå.. Troligtvis hade hon bara legat konstigt så hon hade lite dålig blodcirkulation eller nått.. Men dom kunde kolla de oxå samtidigt.. Sen på kvällen kommer Minette och hämtar mig för att åka och träna.. Ska testa på Body pump.. Vet inte ritkigt va de innebär mer än att ja kommer ha sjuk tränisngvärk.. Haha.. Men ja hoppas att detta ska va roligt så jag kommer ut på saker å ting.. Och jag trivs ju i Minettes sällskap så det ska nog gå bra :)

Ellioth sover fortfaranade, dags att väcka honom tror jag.. Älskling ska åka å träna å ja har nyss städat lite.. Nu ser de ut som ett hus igen ;) Haha..






Saga vill inte vara med på bild som vanligt :P


Kommentarer
Postat av: Hanna

Vadå skitsnacka? Dom har väl ingen rätt till att snacka skit... Vad säger dom då? Jag tycker absolut att du ska fortsätta bowla när det är det du är bra på :)

2010-01-21 @ 08:28:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback