Mhm..

Jaha vet inte va jag ska skriva riktigt.. Blir en tuff vecka för mig då alla barnen är hemma.. Saga och Ellioth går på dagis tidigt men Anton är hemma med mig eftersom att ja vägrar köra han 1,5 mil till sitt dagis för att han ska gå 3 timmar.. Då hinner man ju knappt hem igen.. Så vi ska se om vi får igenom 5 timmar för Saga och Ellioth och då kommer Anton oxå att få åka till dagis.. Men så länge blir han hemma..

Öhm, Alice spyr lika mycket av sin nya ersättning så de är något annat fel.. :( Ska ringa läkaren imon igen för det skulle jag göra om ja inte märkte en klar skillnad.. Så får vi se va dom säger..

Imon åker även mamma å syrran till Thailand.. :O Jälva svin.. Vill oxå åka till solen.. Men icke.. Vi har för många barn.. Hahahha.. Men men.. Ja har valt många barn då får de räcka med solen på sommarn ;)


Måsate säga igen att de är sjukt dålig stil av mina/våra vänner att ringa samma dag som "festen" va.. Riktigt illa.. Jävla fittor illihopa.. Ska även säga att Terese och Sandra å Sussan hade orsaker att inte komma men alla andra hade bara dumma bortförklaringar å sånt. Varför inte bara säga att man inte vill istället.. Kunde ju iallafall ha ringt några dagar innan så hade ja sluppit lämna bort mina barn hela helgen.. Men men.. De komemr fler tillfällen men då kommer jag inte att bjuda några mer än dom som jag vet är mina vänner.. Och de blir inte många tydligen..

Nu ska ja ta å kolla i taxfree katalogen å se om ja hittar nått skoj.. Svärmor åker utomlans i februari så ja fick låna med mig den hem ;) Hehe.. Hoppas man hittar nått skoj.. :) Å ja måset säga att ja är sjukt avensjuk på alla som får åka.. haha..

Nähä älskling, pop corn och katalog :D


Kommentarer
Postat av: Hanna

ett tips om hon spyr är att köpa nestargel eller något annat förtjockningsmedel som man blandar i vattnet innan man sätter i ersättningspulvret.



finns recept fritt på apoteket, hjälper inte det så testa att köpa en burk nutramigen. Kan vara så att hon är känslig för komjölksprotein prematurbarn brukar vara d. Freja var d iaf. Då vi använde förtjockningsmedel nestargel så slutade hon att kräkas så där mkt.

2010-01-27 @ 03:30:21
Postat av: Hanna

Tydligen finns det två hanna. Jag är hanna som även läser din systers blogg och frågade om din bowling. Hädanefter ska jag försöka komma ihåg att skriva hanna hansson

2010-01-27 @ 14:45:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback