Lyckad..

Igår va en lyckad kväll får jag ju säga.. :) Under dagen så städade jag, fixa mat å efterätt osv Baste hjälpte naturligtvis till med maten, runt 5 tiden kom min mamma hit.. Sen vid 6 så kom svärmor och hennes kille.. Vi åt en god kalkon middag och cheescake till efterätt :) GÖTT.. Ellioth hade sovit middag sen så han kunde vara med en stund på kvällen så istället för att lägga sig kl 7 så la han sig runt 10 :) Men han va lika nöjd för det.. Vi spelade lite wii här på kvällen.. Eller jag, svärmor å hennes kille Peter spelade medans mamma matade Alice och Baste kollade på :D Hehe.. Sen när Ellioth hade lagt sig så åt vi lite efterätt å sen spelade vi spel å sen va de dags att gå ut å smälla raketer.. Hur nice som helt.. Å Ellioth sov under hela skjutningen :O Skumt nog.. FÖr de smällde på bra här i klippan får ja ju säga.. Hehe.. Men men.. 

Idag så va vi i lödde och handlade lite sen vidare hem till svärmor för att hämta ved och sen fika lite.. Vidare hem, lagade mat, det blev pasta sallad med den sista kalkonen som va kvar.. :) Å sen va de dags fär sängen för lilleman.. Å nu så skulle vi se på film men den verkar inte vara klar så ja fick ett wii spel så länge, men Alice vägrar att sova.. :O Jäkla unge.. Kvällarna å nätterna är hemska.. Vet inte va jag ska göra snart.. :( 

Jaja.. 

Tack å hej.. 


Kommentarer
Postat av: jessica

du vet att du kan avlasta här någon gång :)

2010-01-01 @ 22:13:58
URL: http://youlostmeathello.blogg.se/
Postat av: Emma

God fortsättning!

2010-01-03 @ 14:24:51
URL: http://emmalajnens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback