Ler..

Ja har blivit dålig med att skriva i bloggen men de har vart stressigt i allt julfirande.. Men nu äntligen är det över.. De har inte hänt så mycket hos oss ändå får ja ju säga..

Idag så har de inte hänt så mycket, älskling har vart iväg å huggt ved hela dagen så jag har busat med Ellioth :D Sen åkte vi med honom en vända och hämtade den sista veden så fick Ellioth åka lite traktor.. Han tycker de är skit roligt :D Duktig är han oxå, sitter helt stilla.. :) Sen åkte vi å köpte en korv ;) Haha.. De va längesen man gjorde de.. Sen vidare hem, sen åkte hjärtat å lämnade tillbaka släpet så jag å Ellioth myste lite i soffan sen gick han å la sig.. Han va så trött..

Öhm i veckan händer de inte så mycket tror ja.. Ska besöka Terese nån dag och så ska ja hämta hem min lilla prinsessa :) FÅr väl se om hon får med sig sin katt hem. Hon har en kattunge hemma hos mamma som mamma fick av min syster man Saga släpper den inte så mamma sa att Saga fick den om hon fick ta hem den för mig så vi får se va ja bestämmer mig för.. ;) Bollen är ju sån jävla surfitta så vi får se..

Ja annars vet ja inte.. Ska ringa till dagiset som ungarna ska börja på oxå å se vilken tid vi skulle dit.. ja fick ett datum men ingen tid å inget schema :O Så jahar inten koll på nånting.. Lite märkligt.. Måste ju lixom ha de så man kan fixa med Antons dagis oxå, börjar bli dags för det nu.. 

Måste köpte ny vagn med men hon som ja skulle köpa vagnen av kan inte sälja den innan den 20, va fan är de för sätt då? Lägger man ut en annons så får man ju vara brädd på att folk vill köpa den men icke.. Jävla pucko så vi får väl se.. Ja får väl vänta, finns ju fan inga vagnar att få tag på nu för tiden.. 

Idag va första gången som Alice log.. :) Dessutom kom de ett litet skratt :D Sötis.. Ska ringa i veckan så ja kan få väga henne oxå för de har ju vart stängt å skit så jahar itne vägt henne på snart 3 veckor, riktigt illa.. :(  


Kommentarer
Postat av: Jennifer

När kommer fler fina bilder på dig själv då?



Du är s´å söt

2010-01-05 @ 12:47:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback