Irriterad..

Idag har de inte hänt så mycket faktiskt.. Började med att Anton kom å svin sjuk är han ju oxå.. Orka.. Som om att ja inte har tillräckligt att göra på dagarna så ska ja ta hand om en sjuk unge som garanterat smittar ner mina ungar oxå sen har ja ett helvete och Ellioth som skulle börjat på dagis nästa vecka, de är väl bara att glömma de.. :( Fattar inte hur man kan säga att han är på bättringsvägen när han är jätte sjuk.. :O Herregud.. Att ens lämna han här när han är sjuk är ju så egotrippat så de finns inte.. Hoppas att hon får fler barn me tiden så ska ja nog se till att Anton är sjuk när han åker dit så får vi se hur glad hon blir.. Sen åkte ja till lödde för att hämta en sak å sen hem igen å då hade Minette och Patrik kommit :) Alltid lika trevligt när dom kommer ju :) Hehe.. Ses på onsdag igen.. Imon händer de inte ett skit.. Måste ringa till läkaren iallafall för ja har fått uvi :( De är riktigt jobbigt och ja blir ju fasen inte bättre heller.. Ibland räcker de att ja dricker mycket men nu behöver ja antibiotika.. ORKA.. Tur ja har gratis läkarvård :P Hahaha.. Känner sig som en pensionär när man har frikort ;) Hihi.. Inbjudningarna till inflyttningsfesten har gått ut till några av våra vänner iallafall.. Hoppas att några av mina vänner kan komma.. Har inte fått svar från alla än.. Men de kommer väl.. Å hoppas att älsklingens vänner kommer så man kan få träffa dom nångång.. :D Nähä nu är de dags att göra lite mat till mig å hjärtat.. Ungarna har precis lagt sig, Anton spydde upp sin kvällsmat :O MEn nu sover dom äntligen.. Nu börjar bara helvetet med Alice.. Förr tyckte man att kvällarna va underbara nu är dom bara skit känns de som.. Ja är såååå sjukt trött hela tiden å Alice vill itne sova.. Hon har lite problem med magen osv.. Men hoppas att de vänder snart.. Sen har ja kommit fram till att ja är sjukt irriterad hela tiden på allt å alla, å ja vet verkligen inte varför.. Antagligen för att ja är trött eller nått men vissa tar de helt fel.. Ingen har en aning om hur ja mår.. Mitt hjärtat förstår väl till viss del och han hjälper mig så mycket som möjligt. iallafall på helgen ;) Hehe.. Älskar han iallafall.. Mitt älskade hjärta <3

Kommentarer
Postat av: terese

men snuttan! me tröttheten kommer irritationen, samma här. synd vi inte bor närmre,,:(

2010-01-10 @ 22:21:04
Postat av: Syster

Får jag, Nicole o Thobbe kma på inflyttningsfesten? :P

2010-01-11 @ 01:34:39
URL: http://hopesmamma.blogg.se/
Postat av: Åsa

Jag r typ 100% säker på att du e så trött åh irreterad åh allt bara för du är nybliven mamma och har så många barn hemma i samma ålder! Är dom då sjuka oxå blir juh saken inte bättre! Ta hand om er så ses vi på Torsdag. Kram

2010-01-11 @ 13:42:43
URL: http://atmz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback