HBG..

Idag har jag och barnen vart i hbg å tittat lite.. Fanns ingenting typ.. Skulle spana in rean för Anton och Ellioth behövde lite nya kläder men som vanligt så är de en viss sort som snor alla rea kläderna så fort lapparna kommer på typ så man hinner ju aldrig kolla.. Men men.. Fick tag i en dress till Alice iallafall.. Medans jag gick där så fick ja en massa sura sms.. Orka bry sig lixom.. Ja klarar hur mycket jag vill å de ska andra skita i.. Nämnde ingen namn så va ska hon göra åt saken? Så är de.. Orka med såna människor.. Dom får gärna lägga sig i våra liv men kommer man in på deras kant så blir det hus i helvete, så sjukt irriterande.. Sen blev man kallad diverse saker oxå.. Haha.. Sen har de väl inte hänt så jätte mycket faktiskt.. Ellioth drog Anton i håret som vanligt, han drar alla i håret men han fattar inte att han inte får, han bara fortsätter hur mycket man än säger till han.. UNGE.. Så Anton har en kal fläck på huvet :S Stackars barn.. Men ja hinner tyvärr inte springa efter dom hela tiden.. Imon ska jag provspela för damlaget i bowling.. :) De ska bli roligt.. Så får vi se sen va som händer. Nej nu blir det väl sängen antar jag.. Det är en lång dag imon oxå..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback