.....

Idag har jag vart med Terese i kristianstad och kollat på barnvagnar.. Dock hittade ja väl inget så där direkt.. Men vi får väl se, ja väntar på rätt vagn.. Haha.. Måste dock ha en vagn ganska omgående efftersom att ja inte har kvar syskonvagnen så utan den kan ja typ inte ta mig någonstans.. :( Men men.. De löser sig..

Imon kommer Sandra och Susann.. :) Dom ska stanna tills på onsdag så vi får se va vi hittar på för roligt.. :) Älskling lär iallafall så en ledig dag :P Öhm jaha.. Finns inte så mycket att säga så sätt..

Har en vagn till salu..

En Emmaljunga cangaroo, camo pink från 08 med city korg.
Liggdelen är använd några månader men sittdelen är aldrig använd..
Säljer den för 2000 eller högst erbjudande..


Kommentarer
Postat av: lilla jag

GILLAR din blogg skarpt, plus att du är den sötaste jag vet - ha ha barnvagnsnojja? :) störtskönt! bättre än att samla på frimärken, de har man ju ingen nytta av ändå..! hehe! hoppas ditt '10 blir bra med många coola vagnar! ;) // trogen läsare

2010-01-05 @ 22:53:51
Postat av: Sanna

Hej!!



Skulle man kunna få se fler bilder på vagnen??

2010-01-08 @ 11:57:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback