BVC, läkarbesök

Herromdagen så va jag på bvc för 2 månaders läkarbesök och 18 månaders kontroll.. Dock är ju Ellioth 20 månader men va fan.. Haha.. De började så där.. Ellioth va sjukt trött så han blev lite rädd för läkaren å bara skrek som en stucken gris så ja va helt svettig :D Hehe.. Men iallaflals å fick ja av han kläderna å satt han på vågen till slut.. Å han vägde 13810g och 85 cm :) Så han är inte så stor som alla säger för han ligger strax under sin kurva så han är inte så jäkla tjock men bebismullig.. ;) Och vi prata lite om hans "beteende" han har mot mig, han är så fruktansvärt elak, han slåss, bits, drar i håret, lyssnar inte för 5 öre.. Jag vet inte va jag ska ta mig till på dagarna med honom så han sa att om han inte lugnar sig på dagis nu så skulle han se om vi kunde få igenom så vi kunde utöka tiden på dagis så han får vara där varje dag istället så vi får se hur de slutar.. Han är lite överaktiv.. Annars va de bra med honom, fick spurata å sånt men han klarade av den..

Alice va de lätt att lägga på vågen, hon vägde 5010g och 54,5 cm.. Hon hade inte gått upp så mycket i vikt så vi ska bli skickade till barnkliniken i helsingborg för att utreda hennes mage.. Hon bara spyr hela tiden.. :( Antingen är hon allergisk eller så är det bara lite problem med magmunnen.. Så vi får se hur de slutar.. Annars va allt okej med henne.. :)

Sen va jag på bowling på kvällen, skulle provspela i klippans damlag, Lady roll.. Så jag ska va med ett par gånger å se hur det känns.. Just nu vet jag faktiskt inte.. Får se va som händer..

Idag har vi vart och hämtat Saga som kommit hem från sin pappa.. :)

I helgen ska jag iväg med Julia, tror jag.. Om hon inte hade nått annat för sig.. Hon ville att jag skulle följa med henne till Malmö och gå på Entre och sen spela bowling på kvällen.. Får se hur det blir.. :)

Nästa vecka blir det inflyttningsfest.. Dock har bara några blivit bjuda men det blir roligt ändå.. Vi ville inte ha för myckte folk så vi har begränsat det lite.. Så på fredag kör vi upp barnen till falkenberg och kör hem sen på kvällen å hämtar hem dom på söndag igen, sen åker min mamma å syster till Thailand :O Ja vill oxå... Men men..

Vi har ändrade planer för sommaren.. Väntar med att skriva tills vi vet helt hundra på vad vi ska göra..

Har gaddat mig oxå.. Jag har skrivit min älskade mans namn på armen ;) Å ja vill inte ha massa dumma kommentarer om detta för det är min kropp och jag gör som jag vill.. Och han har skrivit mitt namn!

Min arm


Hans handled


Kommentarer
Postat av: Alexandraida♥

Jsg tycker det är fint gjort.

Man gör vad man vill med sin kropp =)

2010-01-15 @ 14:32:26
URL: http://alexandraida.blogg.se/
Postat av: carro

hur gammal är Ellioth?? Naomi är 1år och 3 månader och hon väger 12975g och är 80cm. men inte tjock alls.

2010-01-15 @ 22:49:40
Postat av: En tjock katt i en smal värld

Modigt av dig. :) Jag skulle aldrig våga, just för att man inte vet vad som kan hända i framtiden. Fint att se att du verkar så säker. ^^

2010-01-16 @ 12:08:32
URL: http://tjockkatt.webblogg.se/
Postat av: Denise - Ännu en mammablogg

jätte fint gjort tycker jag. Ni har ju barn och är gifta så varför inte :D

2010-01-19 @ 20:26:31
URL: http://knoddis.com
Postat av: sofie - mamma till underbara Liam

Fina dom är =)

2010-02-05 @ 22:47:48
URL: http://liampromsriadelsgard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback