Bad..

Idag va de dags för dagis igen ju.. Skit drygt att dra upp barnen den tiden för att va på dagis i 3 timmar.. Men men.. Sånt är livet.. Jag körde vidare till hyllinge för att gå på maxi.. Inget roligt men ja såg en tjej som hade trillingar, fan va fräckt.. Hehe.. Hur sött som helst, men undrar hur i hela friden hon kommer in genom dörrar osv med sin vagn.. :O ?!

Sen hämta hem barnen igen, gav dom lite luch å sen sängen.. Älskling kom hem å åkte å tränade sen tog jag med mig dom två stora barnen å badade lite.. Baste är i väg å hämtar ved.. Måste ju ha de nu när de är kallt ute.. Usch..

Fan va kort ja är märker ja.. Orka skriva... Är så sjukt trött.. Väntar på mitt hjärta ska komma hem så ska ja gå lägga Saga sen vill ja bara mysa.. :)

Har inte skrivit på ett tag om min kärlek... Men ja vill bara säga att jag älskar honom så enormt mycket, visst de har vart upp å ner i förhållandet men då är de hos alla men jag har märkt att jag inte kan vara utan honom, han betyder jätte mycket för mig och jag älskar honom av hela mitt hjärta!! Sebastian är mitt allt.. <3

Å såklart jag världens härligaste ungar.. Fast dom är lite jobbiga ibland.. Haha.. :D Tänk va tiden går asså, Saga fyller snart 4 och Ellioth 2.. Herrejävlar, undra vart tiden tar vägen??? :O Den 31 januari har jag och älskling vart tillsammans i 1 år.. Woho.. På ett år har vi hunnit gifta oss, köpt hus och skaffat oss världens finaste dotter :) För er som tycker att vi är dumma i huvet, varsågoda, tyck de jag bryr mig inte!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback