Underbar..

Jag har en så otroligt fin man.. Han är de bästa man kan önska sig.. <3

Alice har nu fått kolik.. Fick det konstaterat av läkare.. Va på bvc för vägning och vaccination igår och då bara skrek hon hela tiden.. Hon har jätte ont i magen så läkaren sa åt oss att byta från semper dropparna till miniform, för alla barn är olika och alla magproblem är olika.. Semper hjälper till vissa och miniform till vissa.. Miniform har inte hjälpt på nått av mina barn men de är värt att testa eftersom att hon har så ont.. Stackar barn.. Man känner sig så hjälplös.. :( Men ja hoppas att detta ska lösa sig.. Å ja får ju skriva varför hon har ont så slipper ja alla kommentarer om att testa detta, gör så osv. Hon är komjölkprotein allergiker och vi hade nutramigen att ge henne men hon vägrade äta den så vi fick bytt till en annan.. Å allt detta har läkare ordnat..
Iallafall så vägde hon 5910g och 57 cm.. Stora flickan.. Hehe.. Och sprutorna gillade hon verkligen inte.. Fy va hon skrek.. Usch.. :(

Nästa vecka kommer mamma å syster hem från Thailand.. :) Äntligen.. Hatar när mamma är borta på de viset.. Vet inte varför men troligtvis för att ja aldrig vart utan mamma å klarar mig inte utan min mamma.. <3


Idag blir de film å mys med mitt hjärta.. :)

Skulle ringa till kyrkan idag för att boka dop men dom har skumma öppetider asså.. Shit.. Får testa imon igen..

Sebastian<3


Kommentarer
Postat av: Jenny

Grattis i efterskott på namnsdagen....



puss JennyFB



du är den skönsaste och modiagsit person jag vet

2010-02-12 @ 20:44:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback