Lista

Nu har ja snott en lista som ja tänkte fylla i.. Så drygt..
Vilken svordom använder du mest? Fitta, helvete
Äger du en iPod? Japp men jag har aldrig använt den. 
Vilken tid är din väckarklocka inställd på? 07,30 så de är stress på morgonen 
Hur många resväskor äger du? Vem fan behöver en reseväska när de finns ICA påsar?
Använder du flip-flops? Alltid, jag har mina som ja haft sen ja va 13-14 år
Var köper du dina matvaror ifrån? Willys eller ICA
Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden? Både och, de varierar 
Vilken var den senaste filmen du såg? District 9
Du är ledig. Umgås du helst med en hel barnfamilj eller med en vän? Både och antar jag
Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? Ett spa till våran källare 
Har någon någonsin kallat dig lat? Ja de händer väl 
Tar du någonsin medicin för att hjälpa dig somna snabbare? Nej inte nu, gjorde ett tag.. 
Vilken CD ligger i din CD-spelare just nu? Har en media spelare så behövs inga skivor 
Vilken är världens bästa artist/grupp just nu? Ingen aning 
Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan och i så fall VAD? Nej 
När var senast någon stötte på dig? Min man stöter alltid på mig :P
Vad åt du till middag senast? Kyckling 
Använder du huvtröjor? Alltid på vintern för ja fryser så jävligt
Kan du vissla? Nja.. 
Vem var den senaste som ringde dig? Syster Tilda 
Vilken är din favoritåkattration på ett nöjesfält? Allt som går fort 
Tror du folk pratar bakom ryggen om dig? Naturligtvis gör dom de
Vilket riktnummer befinner du dig i? 0435
Tittade du på tecknat när du var liten? Ja
Hur stort är ditt närmaste köpcentrum? väla, de är väl stort som fasen 
Hur många syskon har du? 3 systrar
Är du blyg inför det motsatta könet? Nej det är ja nog inte, ibland kanske
Vilken film kan du alla replikerna till? Nattbuss 807
Äger du några band t-shirts? Haha nej
När flög du senast? Turkiet 2006
Hur många stolar står kring ditt köksbord? 9 stolar var av 3 är barnstolar
Läser du för skojs skull? Jag läser inte..  
Pratar du några andra språk? Kan väl lite engelska kanske.. :S
Diskar du din egen disk? Jag kör med diskmaskin
Har du gråtit offentligt? Ja
Har du en stationär dator eller en laptop? 2 stationära och 1 laptop
Försöker du alltid lära dig nya saker? Nej, just nu försöker jag lära mig att träna riktigt.. :P
Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar? tatueringar har ja en jävla massa av men de fattas en hel del så ja de vill jag göra.. 
Tycker du att killen borde bjuda på första dejten? Om man nu går på dejt så visst men ja fick ett fint armband första "dejten" 
Kan du kasta macka? Nopp
Har du någonsin varit på Jamaica? Hahah nej
Vad har du med dig in på bion? Bio? De va längesen ja va på de
Vem var din favoritlärare och varför? Vet knappt 
Har du dejtat någon av en annan religion? Å nej
Vad har du för väder? Förbannat mycket snö 
Har du en blogg? Ja varför inte? Halva sveriges befolkning har ju de
Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet? Har inte gått gymnasiet
Gillar du att flyga? Nej fy fasen
Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner? De vet i fan, ja har en fin man 
När sov du senast på golvet? De va ett bra tagsen, ja har alltid ägt en säng
Vilken är din favoritdrink? Vanilla sky 
Gillar du din boende-situation? Oja, vi har ett stort fint hus på 240kvm  
Vilken är din mammas hemstad? Västerås
Din pappas hemstad? Borås/göteborg
Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera? De räcker me de lilla jag får ;) 
Är dina dagar fullbokade och stressiga? Dagis är väl de ja åker iväg på :P 
Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna? Japp
Vilken är din favoritfrukt? Vatten melon
Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper? Nej de behövs inte, ja är smal å snärt :P Haha 
Hur gammal blir du nästa födelsedag? 22
Är du petig när det kommer till stavning och grammatik? Nej ja skriver som ja tror
Tror du på liv på andra planeter? Kanske
Vem var den sista personen som gjorde dig arg? riktigt arg? De kan ja inte skriva
Tror du att Gud är man eller kvinna? Tror inte på gud 
Vad var det senaste du åt? Godis
Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta? Motsatta men på senare dar så faktiskt samma oxå
Hur valde dina föräldrar ditt namn? Mammas favorit film va Fanny och Alexander 
Gillar du senap? Nej
Vad säger du till dig själv när allt känns svårt? ??? 
Skulle du någonsin hoppa fallskärm? Ja
Vilken karaktär från en film påminner mest om dig själv? Det är väl inte jag som ska uttala mig om de? 
Har du någonsin köpt något från eBay, vad var det senaste i så fall? Japp, de va nog en BH för några årsen 
Tycker du om att krama folk? Inte folk ja inte känner iallafall 
Skulle du säga att du är trendig? Ja vet inte riktigt.. 
Äger du en digitalkamera? Ja
Vilka kändisar har du blivit jämförd med? Ingen
Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det? Nja ibland kanske 
Vilka böcker, om några har fått dig att gråta? Läser aldrig böcker 
Tycker du att du är attraktiv? Klart 
Vad är du allergisk mot? Hmm, ingenting tror ja
Får du dåligt samvete efter du ätit kött? Öh nej?. 
Om du var född av motsatt kön, vad hade du hetat? Alexander 
Vem av dina bloggisar vill du helst veta allt detta om? Ingen antar jag.. ja bryr mig inte

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback