Längesen..

Oj de va ett tagsen ja skrev men de har vart lite mycket i veckan..

Öhm.. De händer inte så jätte mycket heller faktiskt så ja har inte så myvket att skriva..

Jag köpte ju ny barnvagn till dockan för ett tagsen men så skulle jag sälja liggkorgen för det brukar ju alltid ta ett tag att få sålt såna saker så ja slängde ut den på annons för 1000 kr (den kostar 2050 ny) men folk va helt galna och dom bråkade helt enkelt om den så de fick bli budgivning.. De slutade med att ja nästan fick de dubbla som jag hade begärt.. :P Hahahah.. De är ju nice..

Idag händer de inte så mycket.. BVC en sväng å sen vid 1 så ska jag ta en promenad med en tjej som jag träffade på öppna förskolan förra veckan.. :) Alltid roligt med lite nya vänner.. Men jag saknar faktiska min lilla Terese.. :( Har inte träffat henne på sjukt länge.. Usch.. Men men..

Sen i eftermiddag så ska vi till malmö för att gå på panduro outleten.. Ska göra egna inbjudningskort till Alice dop.. Och det blir bara släkten som kommer.. Inga vänner tyvärr, men alla är välkomna till kyrkan.. Blev lite strul med att få in ett dop får ja ju säga så vi fick bara ta en dag som fanns. Så den 6 mars döps vår lilla docka i kyrkan här i klippan..

På onsdag kommer min kära mor hem :D Äntligen.. Men fan va billig tele räkning vi kommer få.. När mamma är hemma så ringer ja henne ca 3-5 gånger om dagen... Hahahahhaha.. Nu ingen.. :) Men iallaflal så kommer hon hem så vi åker dit på fredag och stannar tills lördag :)

Vill oxå säga att ja älskar min underbara man.. OCh våra fina ungar.. Saga, Anton, Ellioth och Alice..


Uppdaterar säkert senare igen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback