Bokad..

Jaha.. Fan va dålig man är på att skriva då..

Förra veckan så va Saga hos sin pappa, Anton hos sin mamma och Ellioth hos Sandra :) Så vi hade en lugn vecka med bara Alice hemma.. Mysigt.. Tog de mest lugnt faktiskt.. Kollade på massa filmer.. :) Och i fredags åkte vi upp till falkenberg för att hämta barnen och hälsa på mamma å syster som nyss kommit hem från Thailand.. Vi fick massa saker :) De ja gillade mest va mina nya skor.. Shit va snygga dom va.. Så nu längrar jag till sommarn ;) Hehe.. Vi stannade till lördagen så åkte vi hem sen..

Idag kom Anton hit oxå.. :) Så nu har vi fullt hus.. Dock är dom flesta sjuka.. Men men.. Sånt som händer, så imon blir det bara dagis för Ellioth.. Saga har feber å sånt så hon får inte åka dit.. Älskling tog med sig dom två stora barnen för att hämta ved medans jag la Ellioth får att sova middag.. Efter de åkte ja å handlade lite, blev tacos till middag.. De är alltid poppis :D

Denna veckan händer de inte så jätte mycket.. Ska på efterkontroll på mvc imorgon, känns så där roligt.. Hatar att bli kollad i skrevet :D Haha.. Men men.. :P Sen på onsdag kommer min älskade Terese hit.. Hon ska åka med mig till falkenberg å lämna Saga.. Torsdag blir de träning igen med Minette, fredag blir de väl IKEA troligtvis, vi behöver lite lampor å sånt smått å gott.. Lördag kommer Minette och Patrik hit å äter lite å sånt.. Jaha..

Nu har vi även bokat bröllopsresa.. Bröllopet kommer att vara till hösten/vintern istället just för att vi ska boka in våran resa.. Resan kommer att gå till miami.. Därifrån tar vi en kryssningsbåt i karibien.. 1 vecka i karibien och sen en vecka i miami.. Helt underbart.. Bara jag och älskling... :) Och vi ska göra nått som jag velat göra ända sen jag va jätte liten.. Vi ska åka till Sea world i florida och simma med delfiner.. :D Hur nice som helst..

Alice växer på.. Hon vill bara sitta hela tiden.. Magen är ganska bra på henne nu sen hon fick ny ersättning å sånt.. Hon vägde 6130g och 57 cm förra veckan.. Så hon är rätt fyrkantig.. haha.. Tjockis är hon..

Nej nu ska ja snart sova..


Kommentarer
Postat av: Linnéa

Hejsan! :)

Läs mitt senaste inlägg det handlar bla om dig.

Ifall du ville se :)

kram/ Linnéa!

2010-02-22 @ 20:15:51
URL: http://linneavetvadhonvill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback