1 år..

Jaha, här händer inte så mycket faktiskt..
I fredags så va jag och badade med Saga och Anton.. Dom tyckte de va jätte roligt.. Hehe.. Först va Anton lite så där men så fort han fick syn på rutchkanan så va de inga problem.. Hehe.. Sen plaska dom runt å vägrade åka hem.. :O Så ja får väl åka dit när ja har mer tid så dom kan bada längre..

Lördagen så åkte vi till City gross en sväng å handla sen när vi kom hem så kom Minette och Patrik på besök.. Alltid lika trevligt.. Sen blev de mys med Pizza å godis.. :P

Igår så körde vi hem Anton till sin mamma å sen körde vi till väla en sväng.. Å när vi kom hem så kom Minette och Patrik på besök igen, blev lite fika :) Ja hade ju bakat.. Hehe.. Sen körde vi till falkenberg.. Mina systrar ville så gärna ha Ellioth och Saga där.. Så jag ska hämta Ellioth på onsdag igen och Saga åker till sin pappa på onsdag.. :) Så ja har lugn å ro några dagar nu faktiskt.. Såå skönt.. :) Sen på kvällen blev de mys med film..

Jag och mitt hjärta firade 1 år igår.. Han fick ett fint armband av mig och jag fick 2 berlocker till mitt armband men de va fel "märke" så ja måste byta dom.. :( Tyvärr.. Men men.. TIden har gått så jävla fort asså.. Vi har redan fått en underbar dotter och ett stort fint hus :) Älskar mitt liv just nu!!

Å de är snart 1 årsen jag flyttade ifrån falkenberg.. :S De känns skönt på ett sätt men ja trodde aldrig att jag skulle ta mig därifrån.. Tror alla mina "vänner" där uppe blev väldigt chockade över att ja flyttade.. :P Hehe..

Men under detta året så har jag haft de ganska så kämpigt.. Ja va helt ensam i början.. Naturligtvis hade ja min underbara man men ja hade inga vänner.. Fick en vän, vi umgicks varje dag nästan, trivdes jätte bra ihop men sen fick hon barn å allt sket sig typ.. Vet i fan va som hände igentligen.. Men men.. Sen fick ja en ny vän, vid namn Terese.. En helt underbar människa.. Måste säga att hon är en av mina bästa vänner.. Dock flyttade vi ifrån höör så jag träffar henne inte så ofta :( Hon har börjat skolan å så nu så de blir väldigt sällan vi ses.. Sen flyttade vi till klippan å där fanns en vän till. Minette.. :) Trivis i hennes sällskap oxå.. En mycket trevlig tjej.. :)
Sen har ja natruligtvis fått min underbara dotter.. :) Jag har gift mig.. Hänt mycket på ett år men mest positiva saker.. Jag trivs här nere och jag kommer troligtvis inte att vilja flytta tillbaka.. Hoppas bara på att min mamma kanske kan flytta ner så småningom ;) Hehe..

Nej nu ska ja klä på mig osv.. Älskar min underbara man..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback