Jul

Ja julen va ju både upp och ner..
Julafton spenderades med svärmor och hennes kille och Bastes mormor och morfar.. Fick en massa fint :) OCh god mat hade vi oxå.

Juldagen spenderades med mamma, pappa, alla systrar, Markus och lilla Maja :) Mycket trevligt.. Barnen fick massa roligt.. Och jag fick en lykta som man hänger i fönstret.. Skit fint :) Åt lite lunch och så.. Sen åkte Fia, Markus, Tilda och Maja hem.. För Maja va jätte trött och sjuk så de va bäst så.. Men dom stannade länge iallafall.. Sen åkte mamma och pappa hem men fick vända halvvägs igen för att det uppstod lite problem på hemma plan så nu sitter jag i falkenberg. Vet inte hur det kommer bli just nu.

Tänker inte snacka skit om någon utan vi är två om detta.. Just nu behöver jag lite tid iallafall.. Får se hur de blir. Just  nu leker Ellioth och Alice med sina julklappar och Ellioth har dessutom snott mormors chokladask.. Hmm.. Undra va hon säger om de.. :D Hahah.. Han är tokig i choklad.. Sen lite senare så ska jag in till stan snabbt för jag måste köpa en ny mössa till Ellioth för han tappat sin.. :S Vet inte vart den är och i denna kylan behövs en mössa.. Fy fasen.. Annars händer de ingenting..

Tack för  mig idag.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback