Dålig?

Dålig på att uppdatera?! JA!!! Jag ska bli bättre på detta.. Jag har bara inte haft tid..

Jaha.. Vart ska man börja.. De har hänt skit mycket på senaste tiden..

Ellioth har vart hos doktorn på EEG undersöking, och för er som inte vet vad det är så är de en undersökning som kollar epilepsi.. Han har nämligen haft frånvaro attaker ett par gånger så vi får svar om några veckor.. Så vi får hoppas att de inte visar nått..

Sen har vi lilla Alice.. Hon är nu 9 månader.. Jävlar va tiden går fort.. Och bara på någon vecka fick hon 4a tänder, hon kryper, reser sig mot möbler, kan plocka saker med fingrarna :) Lilla stumpan.. Och väger hela 8780g och 66 cm.. Mammas tjockis är det.. En riktig knubbis.. Hon tar redan 74 i kläder ;) De kan man inte tro när hon hade 40 kläder på neonatalen.. Trodde hon skulle bli en liten bebis.. Men icke..

Ungarna har sommarlov från dagis.. Dom börjar v33 igen.. :) Dom längtar tillbaka för dom ska på nya avdelnignar nämligen.. Annars är de lugnt med barnen..

Vi håller på att bygga en vägg till vårt sovrum.. Vi har ju haft vårat sovrum så att man har sett in ifrån vardagsrummet, för detta va "fin"rum innan typ.. Så nu kom väggen upp så att vi äntligen får oss ett eget sovrum :) Vi har även köpt oss ett nytt kök.. :) Underbart.. Så får man lite som man själv vill.. Tycker vårat kök är lite tråkig.. Har även ALLA nya vitvaror :) Roligt.. Jobbigt att sätta allt på plats men de är roligt när de är klart..

Öhm å som många vet jobbar jag nu med att sälja tupperware som lite extra jobb.. De går så där just nu.. Sommarn är svår att boka in folk på men jag tycker att de gått rätt okej hittills.. Jag kom ju på topp 10 på min 3dje vecka.. Plats nr 6 :) Rätt roligt.. Så jag hoppas kunna klättra så småningom.. :) Så om någon vill att jag ska komma hem och hålla ett plast party hemma hos sig så bara säg till..

Nähä jag får hjälpa till med väggen tror jag.. Men jag lovar att skriva lite oftare här.. Kolla min läsare nu och ja har gått från 200 till 60 så de känns ju så där.. hahahah..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback