Väla..

Idag vaknade Ellioth vid 06,15 :O Herrejävlar säger ja ju bara.. Jäkla unge.. Men ja gick snällt upp kl 7 och tog han.. Igentligen va de min sovmorgon men lät älskling sova.. Så jag och Ellioth satt och kolla på film i Sagas rum.. Eller jag låg å halvsov i sängen :P Haha.. Kunde knappt hålla ögonen öppna, för ja sover ju så dåligt på nätterna.. Men de gör inte så mycket så sätt.. Sen gick ja å la mig när ja försökte få han att sova vid 9 igen, låg å halvsov tills syrran ringde och fråga om vi kunde komma vill väla och shoppa med henne och Markus.. Jo visst, slänge på ungarna kläder å körde iväg.. Köpte vantarna till barnen nu så de mesta är klart.. Ska bara handla allt till dagis sen oxå men de tar ja på gekås för där vill ja inte att dom har så dyra kläder på sig.. Sen gick vi in på IKEA och käkade, de är billigt och skit gott.. Dessutom riktig mat istället för all snabbmat som finns överallt.. Sen åkte vi och kollade på ett hus som vi funderar på.. Såg rätt okej ut, hoppas på en visning snart.. :) Sen vidare förbi svärmor en liten sväng sen till City Gross och köpte lördagsgodis till barnen.. Sen hem, åt godis, duscha, gröt och läggdags.. Super skönt.. Hehe..

Imon blir det malmö med Terese och ta lite bilder sen hem igen så ska Antons mamma komma och hämta honom.. Så de blir en lugn vecka med bara Ellioth hemma.. Funderar på att åka till badhuset eller nått med honom.. Nått skoj får de ju bli iallafall.. Troligtvis lund på mammaträff oxå.. :) Alltid roligt att komma ut lite..

Ska till mäklaren på måndag oxå och skriva papper på att vi sålt huset.. Skit nice :D
Sen troligtvis till Cassie oxå.. :)

Idag har jag och älskling vart gifta i 1 vecka <3

Nähä, de va väl allt för idag!


Kommentarer
Postat av: Cassie

hej gumman:) hoppas allt är bra med diiig :) KRamar!!

2009-09-27 @ 15:10:33
URL: http://lifeofsweetme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback