Orka..

Nu orkar jag snart inte mer.. :( den här graviditeten har vart värst av dom alla tycker jag.. Jag mår bara skit hela hela tiden.. Ja kan inte sova, ja kan inte äta, ja har ont i huvet hela tiden, ont i ryggen, samandragningar, kramp i benen/fötterna, Ja fan allt.. De ända som är positivt är vikten.. Annars inget.. Är riktigt trött på detta.. Vill inte vara gravid på väldigt LÄNGE sen.. Min kropp orkar faktiskt inte mer nu.. Även om jag är ung å ska klara det så gör jag inte de.. Visst det blir lite annat när barnen kommer in på dagis å så sen med men samtidigt så är min kropp helt slut.. :( Hoppas att jag blir bättre sen!!

Dessutom är huset sålt nu.. Dom köpte det för de priset vi ville ha.. Underbart.. Dock vet vi ju inte om vi får de andra huset, får vi inte de så står vi där som två miffon å vet inte vart vi ska ta vägen.. Haha.. Men troligtvis går allt som det ska.. Drygt å flytta när man är höggravid och inte mår så bra.. Någon som är frivillig med att passa barn, bära och packa?? :D Hehe.. Bara säg till, de är lugnt.. Alla är välkomna ;)

Just nu är min man och dom två stora barnen borta hos svärmor och kör traktor.. De är en stor favorit.. Ellioth tycker oxå att de är jätte roligt men han är lite för liten för att åka med än för Baste kan inte ha han i knät samtidigt som han kör.. Men till våran får han nog åka med några rundor.. Han har ju lite att ta igen ;)

Annars är de rätt så lugnt faktiskt.. På lördag Fia och hämtar Saga, eller vi ska köra henne till hbg för dom skulle dit så dom tar med sig Saga hem sen :) SKönt å slippa köra för en gångs skull :) Sen lämnar vi Anton på söndag sen blir de en lugn vecka.. Bara Ellioth hemma.. :D SUPER!!! Får väl åka till Cassie då.. :) Lättare att åka långt med ett barn.. På söndag ska jag även med Terese och ta lite modell bilder :D Fan va nice.. MEn inte lika nice eftersom att ja är en flodhäst just nu.. Dyrt va de oxå men men.. En roligt upplevelse iallafall..


Ja har vart duktig idag, barnen fick stuvademakaroner och köttbullar till lunch idag.. De ni.. :) Hehe.. Ja måste bli bättre på lunchen.. Ja brukar bara ge dom lite mackor å sånt.. Ja orkar lixom inte göra mycket mer.. Men pannkakor är en favorit, och hur lång tid tar de att köra köttbullar och makaroner lixom.. Går ju typ lika fort som att göra en macka.. :) Så ja, de får bli ändring nu..

Kommer upp bilder på magen senare ikväll.. Älskling får hjälpa mig att ta kort.. De är så jäkla svårt själv..


Kommentarer
Postat av: Lizze

Jag hjälper dig gärna :) Men sen beror det lite på vart du bor också? ;)

2009-09-23 @ 18:40:11
URL: http://borjaomfranborjan.blogg.se/
Postat av: hanna

Var ska du ta modellbilder?



Hur känns det att vara gift nu? Jättefina var ni. Tänkte på en sak...alla dina systrar har djur. Hur kommer det sig att inte du har några?

2009-09-24 @ 19:44:22
Postat av: Jag

På en studio.. De är gratis men korten kostar skit mycket.. :S Ska dit med en kompis så vi får se om ja köper några! Jo de känns underbart.. Ja du, vi har en katt men ja gillar inte djur, eller gillar gör ja väl men vill inte ha några själv ;) BAra dyrt å de hårar ner osv.. :P

2009-09-24 @ 21:22:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback