Opps..

Oj då.. Nu har jag gjort något som ingen trodde jag skulle göra och som jag ALDRIG har gjort eller ens funderat på att göra.. Jag har färgat håret brunt :O :P Men de blev faktiskt ganska okej.. Har dock inte sett de i dagsljus än men de ser okej ut.. :D Hoppas att ja tycker lika dant imon.. FÅr lägga upp en bild imon med, orkar itne ta någon nu..

Annars idag har vi vart och handlat lite på willys.. Stor handla där är super för man sparar skit mycket pengar.. :) Sen åkte vi hem och gjorde lite mat och sen åkte lilla Anton hem.. Så efter de hände de inte mycket.. Ja försöker plugga matte men ja är så trög känns de som. Älskling får ju förklara hela tiden.. Märks verkligen att man itne gått i skolan på LÄNGE.. Dessutom har Baste gjort matte D så han om någon kan ju de här, därför känner man sig som en idiot ibland ;)

Öhm jaha, annars vet ja inte.. BVC imon.. 1 års kontroll.. Ja jag vet, de är lite sent men de har vart mycket nu senaste eftersom att ja har flyttat å grejer.. Han är 16 månader nu.. Haha.. Men men.. De är inte så noga.. Han mår ju bra så de är ju lugnt.. Inget fel på han inte..

Har inget mer att skriva just nu.. Men ja älskar iallafall min underbara sambo och mina barn :)

Dessutom är jag i v29 nu.. 28+1 ;)


Kommentarer
Postat av: Matilda

Hej :) väldigt fin blogg du har, hur gör du den?

Jag försöker och försöker, håller på att bli tokig här, för jag kan inte göra den fin "/ Angående vagnen, jo jag vet. men den är så fin :) Jag tänkte ha den som liggvagn och när bebisen ska ha sitt vagn åt andra hållet ska jag ha en annan variant :)

Ja vet, det är super fint tycker jag, Saga också.

Men jag vill ha mer annorlunda namn :)

2009-09-15 @ 12:16:46
URL: http://mammaslillamirakel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback