Oj då..

Jaha, mötet på komvux gick väl bättre än ja trodde.. Haha.. Jag skulle bara prata med syon om att börja nästa höst men istället börjar jag redan nu.. :D Ska läsa ett ämne nu bara medans jag ändå går hemma.. Så det blir matte A jag kommer läsa.. Och jag kommer att läsa mesta dels hemma men går på 1-2 lektioner i veckan och de är mest på eftermiddagen så älskling kommer att vara hemma med barnen :) De ska bli spännande.. Ska på möte på onsdag igen för att prata med matte läraren å sen skriva in mig.. De ska blir riktigt roligt faktiskt.. Komma ut bland folk lite..

Efter mötet åkte jag hem och då va mina killar ute i trädgården och grejade lite.. :) Sötnosar!

Sen hände de inte så mycket mer.. Älskling har slipat trappan så nu ska vi måla den ;) Shit va duktiga vi är..
Och saker å ting bara snurrar runt i våra huven nu.. Vi vet varken in eller ut.. Vi vet inte va vi ska göra med saker å ting.. Men de kommer upp här så småning om vad som händer å sker!

Orkar itne skriva mer nu.. Har ont i huvet.. Lägger upp bilder en annan dag!


Kommentarer
Postat av: Karin Gunnersand

Hej Fanny!

Vad roligt att du ska börja plugga lite! Hoppas att du kommer tycka det är roligt. Men du måste snart komma och hälsa på mig på jobb, jag vill ju se om du har någon mage än!

Kram Karin

2009-09-07 @ 22:07:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback