Modell för en dag..

Idag har jag vart i lund och vart modell för en dag.. Super roligt.. Får tacka Terse som bjöd med mig på det.. De va en roligt upplevelse, hade lätt gjort det igen.. :) Men de kan ju vara för att ja älskar mig själv.. Haha.. Kan ta hur många kort som helst.. Haha.. Rätt roligt eftersom att ja va gravid oxå, men hade gärna gjort de när ja va smal oxå.. Vem vet, ja kanske får chansen igen.. Iallafall så fick jag jätte många bilder.. Han måste ha gjort fel för jag köpte 10 bilder så som Terese och Sandy gjorde men när ja kom hem å skulle visa älskligen så va där 47 bilder.. Alltså alla bilder :D Haha.. Men ja betala bara för 10 ;) De gillar vi.. TUR, för ja kunde verkligen inte välja och ja ville så gärna ha alla men vem i helvete vill betala 3500 kr för de?! Herregud, överpriser säger ju ja.. De va de på allt men men.. Va borta i princip halva dagen, kom hem runt 14,30.. Sen hände de inte så mycket..

Har försökt att göra matte för ja ska ha prov nästa vecka va de tänkt.. (jag får välja själv men hade behövt göra de nästa vecka) men de är ingen ide.. För just nu är de så mycket att tänka på med huset å grejer så jag kan verkligen itne tänka riktigt.. Vet ju knappt hur man räknar 2+2 lixom.. Orkar bara inte... Dessutom har ja vart sjukt trött den senaste veckan.. Vet inte varför.. För ja har sovit hyffsat okej.. Bättre än andra gånger men ibland känns de som om att ja inte kan hålla mig vaken alls. Ögonen svider å är skit tunga.. :(

Öhm, i veckan vet ja inte va som händer riktigt.. Orka bry sig om de nu!

Älskar iallafall min underbara man och våra underbara barn.. Dom är dom sötaste. Saga, Anton och Ellioth <3














Har så sjukt många bilder att ja inte kan lägga upp fler, men här har ni ett smakprov ;) Jag är super nöjd och älskling orkar inte höra mitt tjat om hur snygga jag tycker bilerna är.. Han har hört de sen ja kom hem!


Kommentarer
Postat av: Linda

Superfina!!

2009-09-27 @ 22:29:20
Postat av: Jossan

Hej!

Mycket fina bilder =) tycker du får lägga ut fler :)

kram

2009-09-28 @ 13:57:19
Postat av: Malin

Riktigt fina bilder ju, gillar den när du har armarna i kors :)

2009-09-28 @ 22:06:18
Postat av: Åsa

Hej, super fina bilder. Jag har oxå gjort det och det e super skoj =) Kram

2009-09-29 @ 12:52:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback