Matte

Idag har vi inte gjort så jätte mycket.. Vi va och körde förbi två hus men vi vet inte vilket vi vill ha, eller jo kanske.. Men vi får se om vi ens får något av dom.. Vårat hus kommer ut på fredag senast så då kommer ja lägga upp en länk här.. Men vi har ju fått lån osv så de är bara för att oss boka visningar på hus vi är intresserade av.. Så vi får se hur de blir med den saken!

Annars har de itne hänt ett skit. Haha.. Vi har haft en otroligt lugn vecka.. Vi brukar alltid hitta på nått men de har vart rätt lugnt faktiskt..
Veckan som kommer blir lugn den oxå..
Måndag - visning
Tisdag - Syrran fyller år, kalas och lämna Saga till sin pappa
Onsdag - lugnt
Torsdag - Skolan mellan 14-16 för min del troligtvis..
Fredag - Nått mys kanske
Lördag - Jippi.. :D
Söndag  Hämta Saga och Anton sen börjar livet igen.. Hahahah!

Måste planera in att träffa Cassie och Terese oxå någon av dagarna.. :) HAr inte träffat Cassie på jätte länge nu ju :(

Jaja..

Jaha, nähä.. Nu skiter ja i de här..

Jo just de, funderar på om jag ska färga håret brunt eller inte.. Någon som har något att invända? Va tycker ni?

Dessutom har ja pluggat matte hela kvällen.. De märks att man inte gått i skolan på 5 år måste jag ju säga.. Baste får förklara allting.. Står helt stilla...


Kommentarer
Postat av: Cassie

hej hej :) jag tror nog att du skulle passa i brunt hår :) hoppas allt är bra med dig :) vi får ta och ses i veckan ju :) Kramar

2009-09-13 @ 11:17:33
URL: http://lifeofsweetme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback