Malmö..

Idag har jag och Ellioth vart i malmö hos Cassie.. Som vanligt har vi haft roligt.. Åt och fika som vanligt :D De är gött.. Gillar att äta;) Sen kollade vi mest på kläder å sånt.. När jag är gravid hittar jag alltid massa kläder jag vill ha men när ja inte är gravid hittar jag aldrig nånting.. Skit irriterande.. Men idag köpte jag iallafall en jacka till Ellioth, samma som Anton fått.. :) Och en mössa, super söt är han i den.. Han är ju så sjukt söt min son :D Sen skulle jag köpa jacka till Saga oxå men den finns inte i affären så ja har fått beställa den i katalogen istället.. Så nu är de bara mössor kvar till Saga och Anton.. Sen blir det gekås i oktober och köpa de sista som dom ska ha på dagis.. Dom fick en plats den 30/11 :) Tror det blir rolgit för dom faktiskt.. Ellioth älskar ju att vara ute och leka :)
Om jag hade alla pengar i världen så skulle jag köpa allt till barnen.. Det finns ju sååå mycket sött :D Va inne på bebis affären g-knapp oxå, herregud.. :O Kan inte gå där inne.. Vill köpa hela butiken :D Haha..

Sen åkte jag hem till älsklingen som stog och vänta på mig vid vägen så körde vi till svärmor å skulle kolla på en sak men inget föll mig i smaken, eller jo men tuttarna är förstora som vanligt så jag fick inte på mig de :P AHha.. Men nu har ja iallafall de ja letar efter.. Sen blev de City gross som vanligt, de är vårat hak :D Hahaha.. Handla lite mat och sånt.. Inget nödvändigt.. :P HEM igen, gjorde mat sen gick vi ut i trädgården.. Älskling skulle hugga ner ett träd som gått sönder, Ellioth tyckte de va skit roligt.. Så dom två lekte skogshuggare ;) Sött! Ellioth gör ALLT som pappa gör.. Sätter han sig på trappan så sätter sig Ellioth på trappan, sträcker pappa på sig så sträcker Ellioth på sig.. SKit gulligt :D Så bara flinar han alltid :D

Har gjort en jävla massa matte hela veckan.. Så ja är snart i kapp dom andra.. Ska till skolan imon å kolla läget lite.. Fattar inte så mycket av vissa saker så de är tur man har älskling hemma.. Han är grym ;) Han har ju gjort ända upp till matte D så han om någon borde ju kunna.. :)

Nej nu blir de sängen.. Trött som fasen..
Lägger upp bilderna på magen först!
v29, 28+3, togs igår..

Liten mage :S
Vart är magen?! :D

Framifrån





Sebastian <3


Kommentarer
Postat av: Cassie

hej gumman :)



tack för en trevlig dag igår:) hehe

dock har jag inte köpt dom men gillar dojm.. den finns att köpa på Bubbleroom.se :) kramar

2009-09-17 @ 07:26:18
URL: http://lifeofsweetme.blogg.se/
Postat av: Åsa

Jag håller med! Jag hittar oxå en massa kläder som ja vill ha men är juh ganska så onödigt att köpa nu om man säger så!!

2009-09-17 @ 16:49:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback