Lund..

Igår hände de inte så mycket.. Hämtade Saga i falkenberg.. Va hemma hos Tilda hela dagen så jag fick umgås lite med Memphis.. Han är ju såå söt :D Hehe! Men de va fullt ös på dom andra barnen.. SHit asså, undra hur de ska gå med en till sen.. Ellioth är jätte svartsjuk och låter inte mig hålla bebisen överhuvudtaget :S Men han vänjer sig visserligen, kanske blir annat när man är hemma hos sig själv oxå ju.. Men nu vet ja hur de är att ha 4 små barn iallafall.. Memphis fick åka runt på min arm när ja sprang efter barnen.. haha.. Som tur va så va dom andra där och kunde springa efter dom lite ;) Dom hade ju kattungar å grejer som Ellioth trampade och satte sig på och sånt.. Hahahaha.. Stackars katter :P

Sen va de hem och så åkte vi till Eslöv för att hämta ett paket på ica som älskling väntade på.. Sen va de hem och laga mat sen ut i trädgården som vanligt. Vi är nästan klara med allt ogräs nu. :) Har lite kvar inne i huset som ska göras innan mäklaren kommer på fredag.. OJ va mycket vi har att göra.. Och ingenting blir gjort känns de som.. Men men.. De löser sig.. :) Han får ge fan i att ta kort där vi missat något..

Idag blir de mammaträff i lund en liten stund.. Sen ska jag till skolan.. Så de är fullt ös idag med.. Ska på möte med matte läraren för att se när, var å hur jag ska läsa matten osv.. Så ja hoppas att vi kommer fram till något vettigt..

Sen händer de inte mycket.. ORkar verkligen itne trädgården igen så ja hoppas vi kan göra nått här inne idag istället ;) HAhaha!

Här kommer bilder på magen..
Togs igår, v27+2
Hahah snygga pyamas brallor ja har :P    v27+2




Som ni ser så växer jag, sakta men säkert.. :) Hon kommer nog bli en liten tös.. Fick reda på idag från en kompis som vart på mvc att man räknar alltid vikten från inskrivningen men gär man de så har ja ju bara gått upp 4,5 kg :S Så ja tycker inte man kan räkna så för man är ju på inskrivning när man vart gravid några veckor och då måste de räknas.. Ja hade gått upp 2-3 kg till inskrivningen så man kan räkna som man vill då.. Så antligen 4,5 kg eller 7,5 kg, välj själv ;) Inte mycket nått av de.. Och ja är super nöjd ;)


Kommentarer
Postat av: Åsa

Åh vilken härlig kula du har nu =) Bebisen växer för fullt där inne förstår jag! =)

2009-09-09 @ 18:27:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback