Lugnt..

Idag har ja inte gjort så mycket faktiskt.. Natten va hemsk måste jag ju säga.. Jag har lite svårt att sova om nätterna i vanliga fall men inatt hade jag en man som låg jämte och snarkade satan.. Han väckte tillochmed Ellioth :P (troligtvis hans förkylning enligt honom ;) ) men iallafall så fick jag nog vid 04,30 så han la sig på soffan :P Ska säga att ja hade inte somnat innan han gick ner heller och inte efter heller för jag hörde han upp å sen hade ja svårt att sova iallafall så kl halv 6 tror jag att jag somnade.. Ellioth vakna 08,30 ;) ROLIGT!! :D

Sen va ja i skolan idag på en lektion, de gick väl bra men man är ju lite nervös.. Gillar inte att sitta med så mycket människor :S Men de blir kanske bättre sen när man kommer in i klassen, nu hoppa ja ju rätt in i en termin så de blir väl lätt så.. :)

Sen åkte ja hem till mina älsklings killar, lagade mat osv.. Sen hände de inte mycket.. Dagen har vart lugn som tur är.. Men ja känner på mig att ja inte kommer att somna idag heller, vet inte varför.. De är skit jobbigt.. Sen sparkar ju Alice hela tiden oxå. Kvällarna är värst. Hon ligger aldrig stilla.. Men de är väl bra de oxå, då vet man att hon lever :)

Imon blir det lugnt för min del oxå troligtvis.. Älskling är ju på jobbet.. FÅr väl ta en promenad eller åka till city gross :D Hahaha.. De är ju vårat tillhåll :D


Min heta sambo..
Finns de nått hetare eller?! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback