Irriterad..

På dagens sjukvård.. Hatar den.. RIngde till dom igår och ville ha en tid för Ellioth som bara hostar hela tiden och är snorig som fasen.. Dock är de bara tänderna men behöver hosmedicin.. Men iallafall ringde kl 8 första gången och lämnade mitt nummer 25 tusen gånger, kommer aldrig fram och dom jäkla idioterna ringer upp halv 4, va fan är de då?! Herregud.. Ska försöka ringa idag igen, men lär väl inte komma fram nu heller så ja får åka dit å ringa på svininfluensa knappen ;) Hahaha.. Så kanske man kommer in direkt.. :P

Igår åkte jag och Terese till Hässleholm för en shopping runda, dit vägen va ju roligt.. Haha.. Hennes lilla son är jätte rädd för Ellioth så han skrek hela vägen dit nästan å nästna hela hem :P Och Ellioth bara skäller på han.. Stackars lilla barn.. Va meningen att ja skulle köpa Ellioths jacka men ja hade glömt min 25% rabatt kupong hemma.. Den är nice å använda till såna dyra saker.. Men vi får ta de en annan dag.. Hittade även en mössa som passade super bra till :D Dock passar den inte på Anton men jag antar att hans mamma redan köpt en mössa :P

Sen blev de att åka hem, köpa lite kina mat, vi orkade inte laga mat.. Sen la vi Ellioth och älskling åkte å köpa glass till mig ;) De är sååå gott ju.. Hehe..

IDag ska ja försöka ringa läkaren igen annars blir de lugnt.. Byggkillen kommer väl å kollar på huset idag men tror vi är överens om en annan sak troligtvis.. Känns bättre för bådas del tror ja.. Vi har inte så mycket att hämta här eller va man ska säga.. VIsst nu har ja träffat två till underbara vänner men det är inte så långt att köra från där vi har tittat... Vi får se va som händer iallafall!

Haha just de, måste lägga in bilderna från när Ellioth lekte i tvättkorgen.. Sötnos.. Helt vild va han..

Lek i tvättkorgen..


Min underbara son!!

Älskar min blivande man.. Baste <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback