Ikea...

Idag har Ellioth vart hemma hos Elisabeth och Patrik.. Dom är bra vänner till Bastes familj.. Han ska va där om vi behöver barnvakt när det krisar så idag va de mest en provdag :) Och det hade gått super bra.. Ellioth hade busat jätte mycket :)

Vi passade på att åka till IKEA och lite sånt.. Gick mest runt och tittade och myste lite :) Vi körde förbi några hus som vi har tittat på och vi har fastnat för ett som vi helst vill ha.. Får se hur det går med vårat först bara.. Vi vill inte ta ut något i förskott så vi vill inte säga något mer än så här än.. Men vi hoppas på det bästa iallafall.. :)

Hämtade Ellioth runt 4tiden sen åkte vi hem och gjorde lite tacos och ja hade svin ont i magen.. Har fortfarande ont, vet inte ritkigt vad det är.. Samma som sist antar jag.. Ja vet inte riktigt.. Ont gär de iallafall.. Hon i kassan på ica undra hur ja mådde.. Haha.. Hon sa, men lilla gumman hur är de med dig? Jag bara, nja inte så bra.. Så sa hon nej jag ser det, men de går över.. Haha.. Snäll tant :D Positiv kan man ju vara när man inte har ont ;)

I veckan blir de lugnt, hämta min lilla Saga på tisdag tror ja de va.. Sen händer det nog itne mycket mer va ja vet om.. Anton kommer ju såklart imorron.. Så de blir fullt ös hela veckan ;) Ska nog på någon mammaträff i lund med, vet inte riktigt än.. Får se va som händer..

Har lagt ut massa data grejer till salu.. Det är en massa saker.. Hoppas på att få sålt en del, det tar bara plats så om du är intresserad av en bärbar eller stationär dator så hör gärna av dig.. Så skickar ja länk till blocket!

Nej nu är ja svin trött, ska snart gå sova!
Älskar mina barn och min Sebastian över allt anant!

*Hoppas på att ett papper ska komma på posten i veckan <3*


Kommentarer
Postat av: Johanna

Det låter juh bra det för Ellioth! Verkar juh som ni haft en bra dag... förutom att du har ont då :( Låter inte alls kul... hoppas att de går "över" lr va man nu ska säga... Jag hoppas allt är bra!

Kan du skicka blocket länken till mej:D lite intresserad är jag :P

Pusss & Kraaam på dej gumman! <3

2009-09-06 @ 00:17:46
URL: http://tjarnmo.bloggagratis.se
Postat av: Jessica

kikar in

2009-09-06 @ 14:39:41
URL: http://metrobloggen.se/fitmom

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback