Hus..

Jaha, 2 dagar som fru då ja.. Känns lite små skumt faktiskt.. Men naturligtvis känns de ju bra.. :) De har inte hänt så mycket.. Hämtade Anton igår så nu är alla barn hemma så nu är de slut på friden.. När alla barnen är här är de sånt jävla liv.. Jag orkar inte riktigt med de just nu för jag kan knappt klä på mig själv.. :(  Så ja.. Har ju fått dagis tid men hade tänkt kolla om ja kunde få tidigare för ja fick ju de datumet ja satt från början.. MEn nu kanske vi ska flytta ju så då är de ju bara dumt.. :S Så ja hoppas att dit vi flyttar har korta köer på sina dagis.. :P HEhe.. Så vi inte behöver stå 4 månader i kö eller va de nu är..

Igår va de ett par här som kollade på vårat hus.. Och det ser väldigt lovande ut faktiskt.. Hoppas på att dom ger oss ett bra bud så vi kan sälja nu.. :) Ger dom oss ett bra bud så skippar vi den öppna visningen som mäklaren håller i, dom som va här igår fick komma lite privat för det är en kompis till Bastes mamma.. Så som sagt, vi hoppas på ett bra bud så vi kan buda på vårat drömhus :) Men vi verkar ha turen på våran sida nu förtiden så vi bara hoppas just nu.. Dom ringer säkert idag eller imon!

I veckan blir de massa husvisningar för våran del, plugg och massa annat.. Är rätt så trött på dagarna nu.. Känns att man snart går in som höggravid.. Fast ja är ju inte så stor men de är bara jobbigt eftersom att alla barnen är i trotts ålder nu.. Lite jobbigt.. Men men, de får man ju ta..

Har fått lite frågor om varför vi gifte oss nu och sen till sommarn igen.. Jo för att vi ville de helt enkelt..


Nej nu ska ja se om ja kan få lagt Ellioth så ja kan vila lite på soffan medans dom andra leker..

Älskar min man Sebastian <3
Haha, fan va skumt att skriva min man :D


Kommentarer
Postat av: nilla

har du någon länk till ert hus??? ligger det på hemnet??

stort grattis till giftemålet, ni va så fina!!!=)

2009-09-21 @ 14:29:23
Postat av: Jag

Nilla här kommer en länk till vårat hus.. Dock är altanen ett renoverings objekt :D Haha..



http://www.hemnet.se/beskrivning/hemnet/515447

2009-09-21 @ 14:34:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback