Hemma

Igen.. Vart i falkenberg under dagen.. Gick och tog en fika med Sandra och gick en sväng på stan utan barn.. Såå skönt.. Älskling stannade kvar hos mamma med barnen.. Sandra är en underbar vän.. Hon finns alltid där.. Och idag fick både jag och bebis saker ;) Bebis fick en super söt mössa till bb.. :) Och jag fick en tröja från veromoda, en tjockare variant.. Riktigt snygg.. Är super nöjd och jätte glad.. Skämdes dock lite eftersom att jag inte hade med mig någon pressent till henne som tillochmed har fyllt år.. :( Men jag får köpa något åt henne oxå...

Sen va de hem, Ellioth somna i bilen :O Så han la sig nyss.. Gjorde visserligen ingenting.. Vi hämtade pizza på vägen hem.. GOTT.. Sen åkte älskling å klippte gräset hos sin mormor, han blev inte klar igår..

Nu blir det troligtvis till att flytta iallafall.. Den lilla utbyggnaden som vi vill göra blir troligvis MYCKET dyrare än vi tror.. Byggkillen kommer på fredag och kollar men Bastes morbor hade byggt ut och de hade kostat MYCKET.. Så troligtvis flyttar vi någonstans här i närheten och flyttar vidare sen när jag pluggat klart.. Om ja bara går komvux så om 2 år om ja pluggar vidare så kanske ännu längre.. Men om vi ska flytta så helst innan Saga börjar skolan så hon inte behöver byta skola.. Men vi får se.. Vi har inte diskuterat riktigt än..

Vet inte va som händer mer i veckan riktigt.. Troligtvis skulle ja till Terese om hon kan annars blir de lugnt.. :) Rätt skönt de med visserligen.. Men en liten stund är ju skönt att komma bort.. Ja och Ellioth brukar åka till affären :D Haha..

Baste <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback