Hahaha..

Haha, va en del folk som blev irriterade på mitt förra inlägg.. :P Alltså alla bönner.. Dom kör ALDRIG här på dagarna så så jävla mycket kan dom inte ha att göra, dessutom kan dom välja åkrarna som ligger vid husen på dagrna och de andra på nätterna.. Det bor ganska mycket folk runt här som säkerligen inte tycker om det heller.. Som tur är så ska vi ju flytta så man slipper dom.. :P Jag har inget emot bönner i allmenhet, är bara irriterad när dom kör här runt på nätterna bland husen..

Annars idag har vi vart på ikea och köpt nya matstolar till Saga och Anton.. Dom fick varsin sån junior stol :) DOm gillade dom starkt :D Hehe! Hämtade även min mattebok som jag har köpt.. :)

Ja, de va väl allt idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback