Grattis..

Grattis till min älskade stora syster som fyller 23 år idag!
Ska upp dit och fika lite idag.. Lämna presenter å grejer..

Dessutom får ja träffa mina underbara syskonbarn.. Dock är Maja börjat bli så täntig.. Hon skriker åt alla.. Hon är skit rädd för alla människor typ.. HEhe.. Men sen är ja inte där så ofta heller visserligen, lite tråkigt att hon är rädd för mig.. Barn brukar inte va rädda för mig.. Men nu när ja färgat håret så kan de gå, för ja ser ju nästan ut som hennes mamma nu :D Hehe..

Annars har ja inte gjort mycker mer idag.. Ungarna gick upp vid 9 idag så de va skönt.. Jag har bara hunnit städa köket och packa Sagas väska i princip, väntar på att älskling ska komma hem så vi kan åka..

Memphis.. Han är ju så otroligt söt.. Älskade systerson..
Han är ju så söt


Kommentarer
Postat av: JOHANNA

"för ja ser ju nästan ut som hennes mamma nu" HAHAHA, den var rolig :P

2009-09-15 @ 14:53:15
URL: http://xberlinx.blogg.se/
Postat av: angelica - en annorlunda ung mamma blogg

jag älskar din blogg, du gör ett sådant jäkla bra mamma jobb. jag ser upp till dig!=)

2009-09-15 @ 20:21:04
URL: http://enkärlekssaga.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback