Fru..

Jaha.. Då kommer de alla har väntat på att jag ska säga..

Idag blev vi man och fru.. Så nu heter jag Fanny Wesèn :) Vi bestämde oss för att gifta oss borgeligt i år och ett kyrkobröllop nästa år.. Men vi är lika lyckliga för det.. Fick en liten överaskning när vi kom ut från stadshuset, för där stod Cicci med familj och kastade lite ris på oss :) HEhe.. Inne på stadshuset så va de mamma, pappa och svärmor som va med.. Sen blev det lite lunch och fika hemma hos mamma.. Tackar så mycket för det :) De va jätte snällt av dom att fixa till det lite :) Ja så nu är jag iallafall fru.. Kommer kännas jätte konstigt ett tag nu tror ja.. Eftersom att ja har bytt efternamn och sånt.. Men man lär sig med tiden.. Jag är iallafall super lycklig..

Öhm, vi har ett par som kanske vill köpa vårat hus.. Dom är iallafall väldigt intresserade för tjejen hade sin häst bara 1 km från oss, knappt.. För dom har kollat på hus här i hallaröd men inte fått något så om turen håller i sig nu så får vi sålt huset å vi kan köpa vårat hus som vi vill ha :D Underbart.. Så nu har vi snart hela paketet.. Ny gifta, nytt hus, barn och bebis på väg, saknar bara en hund.. :P Men den får vänta.. Haha.. Volvo har vi dock inte heller, men "mini" buss :D Hahahahaha.. JAja, stora familjen..

Detta är en av dom bästa dagarna i mitt liv.. :) Dom andra är när mina barn föddes!!

Innan vigseln..
Innan vigseln

Min bukett..
Min vackra bukett

Ny gifta <3
:)

Nice


Andra pussen som man och fru


Min vackra ring


Jaha, de här va allt för idag.. Nu börjar livet som Fru Wesèn!


Kommentarer
Postat av: Åsa

GRATTIS!!!!!!! Hade ingen susning om att ni skulle gifta er nu!!! GRATTIS =)

2009-09-19 @ 20:58:30
Postat av: Johanna

STORT Grattis Gumman!!!!

Super lycklig för er skull!

Men jag hoppas att de blir bröllop nästa år så man får vara med å uppvakta er! =)



Ni är suuuuper fina tillsammans!



Puss & Kram <3

2009-09-19 @ 21:37:20
URL: http://tjarnmo.bloggagratis.se
Postat av: Sarah o Linus

STORT GRATTIS till era giftemålet! Ni var jätte fina! Grattis :D Krammar!!

2009-09-19 @ 22:07:52
Postat av: sara dertner

Grattis :-) va kul!!

2009-09-19 @ 22:17:14
URL: http://dertner.blogg.se/
Postat av: Linnea Bergsten

Grattis, grattis!

2009-09-19 @ 22:32:36
URL: http://linneabergsten.blogg.se/
Postat av: Maya

åh va fina ni var=)men lite nyfiken....hur kom ni fram till att ni ville ha 2 bröllop?!?!och varför inte nöja sig med det här....ni var ju jätte jätte fina och ringarna var inte å leka med=)

2009-09-20 @ 00:10:42
Postat av: Linda - mamma till Agaton

Stort Grattis!!!



Önskar er många lyckliga stunder tillsammans!

Kram

2009-09-20 @ 00:15:25
URL: http://flowerlowa.blogg.se/
Postat av: Anonym

man får gratulera så mycket!!

2009-09-20 @ 12:33:27
URL: http://melissasmammaa.blogspot.com
Postat av: Lina

Jättestort grattis!

2009-09-20 @ 13:11:46
Postat av: Annie

Grattis!!

2009-09-20 @ 21:14:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback