Falkenberg

Natten har vart rätt jobbig.. Ellioths tand är på väg igenom så han är hostig fortfarande så i natt va de inte så roligt.. Han va lugn fram till typ 4 sen börjades de.. Så mellan gångerna som han somnade om försökte ja somna om men då låg de någon jämte mig som snarka satan.. :P Hahaha.. Så de blev inte mycket sömn för mig inte.. Men men.. Sånt är livet... Han är aldrig vaken på nätterna annars så någongång gör inget.. :)

Sitter å väntar på älsklingen.. Vi ska köra till falkenberg och lämna min lilla prinssesa till mormor.. Hon vill så gärna dit.. Så vi stannar underdagen hade vi tänkt.. :) Umgås lite med mina syskonbarn oxå ;) Sötnosar är dom.. Sen på vägen hem blir de till att åka å stor handla.. Vi har verkligen ingenting hemma..

Har lite ont i halsen, undra va fan de beror på.. Orka bli sjuk lixom.. :( Min syster hade oxå ont i halsen.. Får väl se vart de leder till.. Blir inte sjuk så ofta..

Snart händer det :D Lycklig som satan!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback