....

Igår hände de väl inte så mycket tror ja.. Eller?! :D Hehe.. Jag städade typ hela dagen för mäklaren kommer ju och tar kort på huset idag.. Dock ser de nästan ut som innan ja städa igen eftersom att alla ungar drar fram det jag sätter undan osv.. :P Och Anton hade nästan 40 graders feber igår så han va inte alls roligt men idag har han bara 37,9 så de va inte alls farligt.. Så de va väl bara nått han hade igår..

Idag händer de inte mycket mer än att mäklaren kommer.. Kanske ska köra förbi ett av husen som vi ska kolla på.. Säger inte vart eller nånting för jag orkar inte med folk som snokar runt..

Sen blir ja irriterad på en viss person som ringer till min sambo och säger att hon vill ha tillbaka honom och vill vara vänner som dom va förr osv.. Inse att de aldrig blir så igen.. Och de är så onödigt att ens ringa och säga de när hon vet vårat liv ser ut här just nu.. Vi ska gifta oss, så inse att du aldrig får tillbaka honom igen.. Håll de för dig själv om du nu känner så..

Den 19 händer det.. Ingen ide ni frågar för ni får inget svar på de ändå ;)

Nej nu ska ja plocka å greja här hemma. OM barnen tillåter..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback