Dryga jävlar..

Jävla bönner.. Va fan ska dom ut med sina jävla traktorer mitt i natten för?? Helt åt helvete ju.. Väcker ju fan barnen.. Dom är inte så lättväckta men traktorn dånar jävlar asså.. Herregud.. Fitt jävlar!!

Jaha, dom ringde idag och sa att dom ville ha huset så nu diskuterar vi bara priset.. Får se om vi får de vi vill ha, men de får vi troligtvis.. :) Hoppas på de nu så vi kan lägga ett bud på de andra huset så vi kan flytta :D Ska bli riktigt skönt, dock lite jobbigt att flytta häggravid, men ja får väl hyra in mina syskon ;) HAha..

Älskling är och köper godis :) Nice.. Ja blev lite sugen på de nu faktiskt.. Så är de..

Imon blir de lugnt oxå tror ja.. Är lite sugen på att åka å fönster shoppa :) Får väl se om ja drar till lund eller nått annat skojigt.. OM man orkar.. Min rygg är ingen höjdare just nu.. Inte mitt humör heller märker jag.. Ungarna åkte i säng kl 7 idag.. Anton lite tidigare än de ändå.. Alla bara gnäller å har sig.. Gud, trotsålder DeLux.. Haha.. Undra när den ska gå över.. Saga har snart paserat dom man kan ha men sen är de Antons och Ellioths tur på nytt igen sen Alice :P Haha..

Älskar min underbara man!!
Och mina underbara barn!!


Kommentarer
Postat av: Bonde

För de är deras jobb, för å hinna med kanske dom måste köra på nätterna oxå!!! Men du kanske inte vill ha bröd, mjöl å kött??

2009-09-22 @ 11:53:50
Postat av: Jag

Då kan dom väl fan köra på dagarna då.. Dessutom är de bara hö till hästarna dom håller på med över allt här..

2009-09-22 @ 12:27:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback